vytisknout velikost písma Subaru Levorg: sériová verzia sa predstaví 1. januára

Subaru Levorg: sériová verzia sa predstaví 1. januára

Ešte takmer v rámci osláv príchodu roku 2014 si budeme môcť pozrieť sériové prevedenie Subaru Levorg. Táto novinka sa predstavila na autosalóne v Tokiu, ale v Subaru ju prezentovali ako koncept. Že má do výroby veľmi blízko, o tom svedčila po prvé samotná podoba automobilu, po druhé tiež dátum 4. januára 2014, čo je deň, kedy Subaru začne prijímať objednávky. Sériové prevedenie nám výrobca ukáže hneď prvého januára.

Subaru Levorg je kombi dlhé 4690 mm ​, široké 1780 mm a vysoké 1485 mm. Pod kapotou nájdeme buď preplňovanú jedna-šestku naladenú na 170 koní a 250 Nm, alebo dvojliter disponujúci výkonom 300 koní. Cena na japonskom trhu štartuje približne na 18 tisícoch eur za kus.

Spolu s Levorgom má nakročené do sériovej výroby aj Subaru WRX, ktoré však mieri na americký trh. Ako sme písali skôr, obidva automobily používajú rovnaký technický základ a v oboch prípadoch je ich pôsobenie na európskom trhu zatiaľ neisté. Špekulácie hovoria o možnom príchode, avšak nie skôr ako za rok. V roku 2014 sa ale predsa len dočkáme novinky z dielne Subaru. Tešiť sa máme na nové STI.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY