vytisknout velikost písma Subaru Levorg prekonalo úpravu od spoločnosti Rowen

Subaru Levorg prekonalo úpravu od spoločnosti Rowen

Tento rok na jeseň dorazí na slovenský trh Subaru Levorg, čo je kompaktný a zaujímavo vyzerajúci kombi. Kto by chcel jeho vzhľad ďalej vylepšovať, ten môže načerpať inšpiráciu napríklad od spoločnosti Rowen, ktorá nedávno predstavila sériu úprav určených práve pre toto kombi.

Nový je predný spojler, chrómová maska chladiča, pribudli prahové nástavce, upravená je aj kapota, vzadu nájdete difúzor, dve modré koncovky výfuku a hlavne obrí strešný spojler. Levorg ďalej dostal znížený podvozok a zlaté devätnásťpalcové kolesá Prodrive GC05N. O zmenách na motore sa Rowen nehovorí.

Subaru predáva Levorg v kombinácii s dvojlitrovým štvorvalcom alebo motorom 1.6 DIT. Prvý menovaný ponúka pekných 221 kW (300 k), slabšia jednotka disponuje parametrami 125 kW (170 k) a 250 Nm. Ako už možno viete, dvojliter sa na európske trhy vďaka emisným limitom nepozrie. Záujemcovia sa môžu tešiť iba na tisícšesťstovku.

rowen_1.jpgrowen_2.jpgrowen_3.jpgrowen_4.jpgrowen_5.jpgrowen_7.jpgrowen_8.jpgrowen_6.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY