vytisknout velikost písma Subaru LEVORG: koncept revolučného Legacy sa ukáže v Tokiu

Subaru LEVORG: koncept revolučného Legacy sa ukáže v Tokiu

Autosalón v Tokiu je za dverami. Čo tu predstaví automobilka Suzuki, to už sme si povedali, svoj ​​program však vypustila do sveta aj ďalšia japonská značka Subaru. Tá ukáže vo svetovej premiére koncept LEVORG. Trochu zvláštny názov vznikol zložením slov Legacy, revolution a touring. Produkčná verzia modelu, ktorý táto štúdia naznačuje, by sa mala objaviť na japonskom trhu už budúci rok.

K dispozícii sú už aj prvé oficiálne zábery odhaľujúce základné rysy tejto novinky. Už z nich sú zrejmé prvky prevzaté z konceptu Viziv. Pod kapotou nájdete novú preplňovanú benzínovú jedna-šestku. Koncept zároveň prezentuje bezpečnostné systémy na čele s novou generáciou systému eyesight.

LEVORG odprevadí na stánku Subaru ešte ďalší koncept Cross Sport, čo je automobil dlhý 4,3 m a ukázať má predstavu tejto automobilky o mestskom SUV. Treťou novinkou je opäť štúdia, tentoraz označená ako Crossover 7 Concept. Tá meria 4780 mm na dĺžku, 1800 mm na šírku a 1705 mm na výšku. Ako názov napovedá, prezentovať sa bude predovšetkým priestranným interiérom schopným pojať sedem cestujúcich.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY