vytisknout velikost písma Subaru Levorg dorazí aj na slovenský trh. Vrcholný dvojliter ale nečakajte

Subaru Levorg dorazí aj na slovenský trh. Vrcholný dvojliter ale nečakajte

Rok 2015 znamená pre slovenský trh a automobilku Subaru predovšetkým príchod novej generácie Outbacku, ktorá dorazí už na jar. Nebude to ale jediná dôležitá novinka tejto značky, pretože na slovenský trh má namierené ešte ďalšie kombi. Približne po dvoch rokoch od premiéry by sa u nás mal začať predávať model Levorg.

Levorg sa predstavil v novembri minulého roka a ak všetko dopadne podľa plánov, na slovenskom trhu sa predstaví v poslednom štvrťroku 2015. Očakávať môžeme veľmi zaujímavo jazdiace kombi, pretože základ, z ktorého vychádza, je rovnaký, aký používa nové WRX STI. Na dĺžku meria Levorg 4690 mm, široký je 1780 mm a vysoký 1490 mm. Rázvor náprav činí 2650 mm.

Objem batožinového priestoru činí 522 litrov, šírka medzi podbehmi dosahuje na 1080 mm a dĺžka ložnej plochy na 1070 mm. Nechýbajú rôzne háčiky, možnosť sklopiť zadné operadlá tlačidlom zo kufra a ďalšie schránky pod dnom.

Na japonskom trhu sa ponúka Levorg v kombinácii s benzínovou tisícšesťstovkou a dvojlitrom naladeným na 221 kW (300 k). Kvôli emisným limitom sa ale Európa môže rovno s príchodom druhého menovaného rozlúčiť. U nás sa bude predávať verzia 1.6 DIT, čo ale tiež nemusí byť úplne zlé, pretože tento motor ponúka 125 kW (170 k) a 250 Nm. Štandardom bude prevodovka Lineartronic a samozrejme pohon všetkých kolies.

levorg_4.jpglevorg_5.jpglevorg_6.jpglevorg_1.jpglevorg_2.jpglevorg_3.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY