vytisknout velikost písma Subaru Forester STI sa predstaví o necelý mesiac. Dorazí do Európy?

Subaru Forester STI sa predstaví o necelý mesiac. Dorazí do Európy?

Presne 25. novembra sa oficiálne predstaví ostrá verzia modelu Subaru Forester. Nový súrodenec aktuálneho WRX STI sa zatiaľ ukazuje na prvých oficiálnych fotografiách. Škoda, že o technickej stránke veci automobilka zatiaľ nepovedala vôbec nič. 

Z obrázkov je zrejmé, že Forester STI dostane upravený predný nárazník, decentný predný spojler, prepracovanú masku chladiča alebo nové kolesá. Tešiť by sme sa údajne mali aj na športovo naladený podvozok. 

Čo bude pod kapotou, to je v tejto chvíli veľká neznáma, o ktoré môžeme len špekulovať. Dá sa ale predpokladať, že pôjde o nový dvojliter, ktorý už používa Forester XT. V japonskom prevedení totiž tento motor dáva 280 koní, v kombinácii s modelom Levorg dokonca vyprodukuje 300 koní. 

Uvidíme, ako celá vec dopadne, ale pokojne sa môže stať, že Forester STI zostane v Európe zakázaný. Už pri prezentácii WRX STI zaznievali hlasy, že Subaru môže kvôli emisiám ponúkať v Európe len jeden ostrý model, a tým je práve WRX STI. Európsky Forester XT je navyše kvôli emisiám o štyridsať koní slabší ako ten japonský. Ale počkajme si radšej na konkrétne informácie...

forest_1.jpgforest_2.jpgforest_3.jpgforest_4.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY