vytisknout velikost písma Subaru Forester dostalo ďalší facelift. Tentoraz je zmien pomerne dosť

Subaru Forester dostalo ďalší facelift. Tentoraz je zmien pomerne dosť

Aktuálny Forester prešiel istými úpravami už pre tento rok, no zmeny to boli skôr detailné. Hlavnou novinkou sa stal príchod kombinácie naftového motora a bezstupňovej automatickej prevodovky. Aktuálne japonská značka však predstavuje ďalší facelift, ktorý tentoraz priniesol viac noviniek, a to vrátane úprav dizajnu.

Forester dostal prepracovaný predný nárazník, inú masku chladiča, nové hlavné svetlomety, menila sa aj koncové svetlá a samozrejme došlo taktiež na nové disky kolies. V interiéri máme očakávať nové materiály alebo napríklad nový farebný displej na prístrojovom štíte. Inžinieri tiež zapracovali na odhlučnení.

Omladený Forester prichádza tiež so systémom EyeSight, vďaka ktorému nájdeme vo výbave všetko možné od sledovania jazdných pruhov, cez adaptívny tempomat, núdzové brzdenie, až po adaptívne svetlomety, ktoré sú ďalšie z noviniek tohto faceliftu.

Aby toho nebolo málo, upravilo Subaru ešte nastavenie podvozku a riadenia, ktoré bude po novom strmšie. Oficiálna premiéra je naplánovaná na tokijský autosalón.

forester_01.jpgforester_02.jpgforester_03.jpgforester_04.jpgforester_05.jpgforester_06.jpgforester_07.jpgforester_08.jpgforester_09.jpgforester_13.jpgforester_10.jpgforester_11.jpgforester_12.jpgforester_14.jpgforester_15.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY