vytisknout velikost písma Subaru Forester dostalo ďalší facelift. Tentoraz je zmien pomerne dosť

Subaru Forester dostalo ďalší facelift. Tentoraz je zmien pomerne dosť

Aktuálny Forester prešiel istými úpravami už pre tento rok, no zmeny to boli skôr detailné. Hlavnou novinkou sa stal príchod kombinácie naftového motora a bezstupňovej automatickej prevodovky. Aktuálne japonská značka však predstavuje ďalší facelift, ktorý tentoraz priniesol viac noviniek, a to vrátane úprav dizajnu.

Forester dostal prepracovaný predný nárazník, inú masku chladiča, nové hlavné svetlomety, menila sa aj koncové svetlá a samozrejme došlo taktiež na nové disky kolies. V interiéri máme očakávať nové materiály alebo napríklad nový farebný displej na prístrojovom štíte. Inžinieri tiež zapracovali na odhlučnení.

Omladený Forester prichádza tiež so systémom EyeSight, vďaka ktorému nájdeme vo výbave všetko možné od sledovania jazdných pruhov, cez adaptívny tempomat, núdzové brzdenie, až po adaptívne svetlomety, ktoré sú ďalšie z noviniek tohto faceliftu.

Aby toho nebolo málo, upravilo Subaru ešte nastavenie podvozku a riadenia, ktoré bude po novom strmšie. Oficiálna premiéra je naplánovaná na tokijský autosalón.

forester_01.jpgforester_02.jpgforester_03.jpgforester_04.jpgforester_05.jpgforester_06.jpgforester_07.jpgforester_08.jpgforester_09.jpgforester_13.jpgforester_10.jpgforester_11.jpgforester_12.jpgforester_14.jpgforester_15.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY