vytisknout velikost písma Subaru Exiga Crossover 7 je nafúknuté Legacy pre sedem ľudí

Subaru Exiga Crossover 7 je nafúknuté Legacy pre sedem ľudí
Zoznam kapitol
  1. Subaru Exiga Crossover 7
  2. Fotogaléria: Subaru Exiga Crossover 7

Subaru model Exiga predávalo už skôr a tiež išlo o sedemmiestne prevedenie modelu Legacy. Novinka sa teraz predstavuje v Japonsku a predávať sa začne zhruba o mesiac, ale či si robíte zálusk, máte smolu. Auto je určené len pre domáci trh a vyvážať sa nebude.

exiga (1).jpgexiga (4).jpgexiga (9).jpgSedemmiestny model Exiga sa na náš trh zrejme vôbec dostane. Predávať by sa mal iba v domácom Japonsku. Pod kapotou je technika príbuzná s modelom Legacy

O motore v Subaru Exiga vieme len to, že je to plochý atmosférický štvorvalec so zdvihovým objemom 2,5 l, výkonom 127 kW (173 koní) a krútiacim momentom 235 Nm. Je spojený s bezstupňovou automatickou prevodovkou CVT, ktorú Subaru pomenúva ako Lineartronic. Diesel Japonci mať nebudú.

Samozrejmosťou je použitie pohonu všetkých kolies v základnej výbave, ako prakticky pri všetkých modeloch Subaru. Inak sa nič prevratného nekoná, ak nepočítame nejakú tú novinku vo výbave, farbách a podobne.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY