vytisknout velikost písma Subaru Exiga Crossover 7 je nafúknuté Legacy pre sedem ľudí

Subaru Exiga Crossover 7 je nafúknuté Legacy pre sedem ľudí
Zoznam kapitol
  1. Subaru Exiga Crossover 7
  2. Fotogaléria: Subaru Exiga Crossover 7

Subaru model Exiga predávalo už skôr a tiež išlo o sedemmiestne prevedenie modelu Legacy. Novinka sa teraz predstavuje v Japonsku a predávať sa začne zhruba o mesiac, ale či si robíte zálusk, máte smolu. Auto je určené len pre domáci trh a vyvážať sa nebude.

exiga (1).jpgexiga (4).jpgexiga (9).jpgSedemmiestny model Exiga sa na náš trh zrejme vôbec dostane. Predávať by sa mal iba v domácom Japonsku. Pod kapotou je technika príbuzná s modelom Legacy

O motore v Subaru Exiga vieme len to, že je to plochý atmosférický štvorvalec so zdvihovým objemom 2,5 l, výkonom 127 kW (173 koní) a krútiacim momentom 235 Nm. Je spojený s bezstupňovou automatickou prevodovkou CVT, ktorú Subaru pomenúva ako Lineartronic. Diesel Japonci mať nebudú.

Samozrejmosťou je použitie pohonu všetkých kolies v základnej výbave, ako prakticky pri všetkých modeloch Subaru. Inak sa nič prevratného nekoná, ak nepočítame nejakú tú novinku vo výbave, farbách a podobne.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY