vytisknout velikost písma Subaru Exiga Crossover 7 je nafúknuté Legacy pre sedem ľudí

Subaru Exiga Crossover 7 je nafúknuté Legacy pre sedem ľudí
Zoznam kapitol
  1. Subaru Exiga Crossover 7
  2. Fotogaléria: Subaru Exiga Crossover 7

Subaru model Exiga predávalo už skôr a tiež išlo o sedemmiestne prevedenie modelu Legacy. Novinka sa teraz predstavuje v Japonsku a predávať sa začne zhruba o mesiac, ale či si robíte zálusk, máte smolu. Auto je určené len pre domáci trh a vyvážať sa nebude.

exiga (1).jpgexiga (4).jpgexiga (9).jpgSedemmiestny model Exiga sa na náš trh zrejme vôbec dostane. Predávať by sa mal iba v domácom Japonsku. Pod kapotou je technika príbuzná s modelom Legacy

O motore v Subaru Exiga vieme len to, že je to plochý atmosférický štvorvalec so zdvihovým objemom 2,5 l, výkonom 127 kW (173 koní) a krútiacim momentom 235 Nm. Je spojený s bezstupňovou automatickou prevodovkou CVT, ktorú Subaru pomenúva ako Lineartronic. Diesel Japonci mať nebudú.

Samozrejmosťou je použitie pohonu všetkých kolies v základnej výbave, ako prakticky pri všetkých modeloch Subaru. Inak sa nič prevratného nekoná, ak nepočítame nejakú tú novinku vo výbave, farbách a podobne.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY