vytisknout velikost písma Subaru chystá nástupcu modelu Tribeca. Dostane iné meno a naftový hybrid

Subaru chystá nástupcu modelu Tribeca. Dostane iné meno a naftový hybrid

Japonská značka Subaru predviedla na poslednom autosalóne v Ženeve koncept Viziv 2. Podľa najnovších správ vznikne z tohto konceptu (celkom podľa očakávania) veľké SUV, ktoré v ponuke nahradí zastarávajúcu Tribecu. Novinka bude údajne touto štúdiou veľmi ovplyvnená. Treba podotknúť, že práve Viziv 2 vyzerá na pomery japonských dizajnérov veľmi dobre. Okrem dizajnu sa zmení aj meno, pretože sa nástupca bude od súčasnej verzie veľmi líšiť.

To dôležitejšie ale máme očakávať pod kapotou. Viziv je hybrid a hybrid by mala byť tiež nastupujúca generácie modelu Tribeca. Podľa neoficiálnych informácií použije automobilka ako základ naftový boxer, ktorý doplní hybridným systémom od Toyoty. Vzniknúť by tak mal prvý dieselový hybrid s motorom typu boxer. Uvidíme, čo na to oficiálne zdroje. Každopádne sa očakáva príchod takéhoto modelu až v roku 2017.

Samotný Viziv 2 je dlhý 4435 mm, 1920 mm široký a 1530 mm vysoký. Používa hybridné ústrojenstvo, avšak jeho základom je preplňovaná benzínová jedna-šestka doplnená o tri elektromotory, pričom dva z nich sa separátne starajú o jedno koleso zadnej nápravy.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY