vytisknout velikost písma Subaru chystá nástupcu modelu Tribeca. Dostane iné meno a naftový hybrid

Subaru chystá nástupcu modelu Tribeca. Dostane iné meno a naftový hybrid

Japonská značka Subaru predviedla na poslednom autosalóne v Ženeve koncept Viziv 2. Podľa najnovších správ vznikne z tohto konceptu (celkom podľa očakávania) veľké SUV, ktoré v ponuke nahradí zastarávajúcu Tribecu. Novinka bude údajne touto štúdiou veľmi ovplyvnená. Treba podotknúť, že práve Viziv 2 vyzerá na pomery japonských dizajnérov veľmi dobre. Okrem dizajnu sa zmení aj meno, pretože sa nástupca bude od súčasnej verzie veľmi líšiť.

To dôležitejšie ale máme očakávať pod kapotou. Viziv je hybrid a hybrid by mala byť tiež nastupujúca generácie modelu Tribeca. Podľa neoficiálnych informácií použije automobilka ako základ naftový boxer, ktorý doplní hybridným systémom od Toyoty. Vzniknúť by tak mal prvý dieselový hybrid s motorom typu boxer. Uvidíme, čo na to oficiálne zdroje. Každopádne sa očakáva príchod takéhoto modelu až v roku 2017.

Samotný Viziv 2 je dlhý 4435 mm, 1920 mm široký a 1530 mm vysoký. Používa hybridné ústrojenstvo, avšak jeho základom je preplňovaná benzínová jedna-šestka doplnená o tri elektromotory, pričom dva z nich sa separátne starajú o jedno koleso zadnej nápravy.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY