vytisknout velikost písma Subaru chystá červené XV. Predstaví sa na autosalóne v Chicagu

Subaru chystá červené XV. Predstaví sa na autosalóne v Chicagu

Do Ženevy privezie Subaru novú štúdiu XV Concept, chýbať ale nebude táto automobilka ani na ďalšom autosalóne, ktorý prebehne pre zmenu v Chicagu. Aj tam sa predstaví model XV, avšak v sériovej verzii, ktorá sa v Amerike volá Crosstrek. Konkrétne pôjde o červenú edíciu.

Nič špeciálneho nečakajte, Crosstrek nedostane žiadne radikálne technické inovácie. Novinka používa známy dvojlitrový benzínový boxer, pohon všetkých kolies a bezstupňovú prevodovku. Špecialitou však má byť dizajn. Nová edícia totiž bude celá červená, a to ako zvonku, tak vnútri.

Subaru zatiaľ zverejnilo iba jeden obrázok karosérie, takže si môžeme urobiť predstavu, o čo asi pôjde. Súčasťou novej edície sú okrem červeného laku aj sedemnásťpalcové liate kolesá a červené doplnky v interiéri. Červené kontrastné švy nájdeme na volante, vo dverách a na voliči automatickej prevodovky, červená bude ale aj časť palubnej dosky a osvetlenia.

Subaru svoju červenú edíciu pre model Crosstrek (XV) obmedzilo na 1500 kusov, pričom ide o vec, ktorú si zaobstaráte len na americkom trhu. Prví zákazníci sa dočkajú svojho auta ešte na jar.

red.jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY