vytisknout velikost písma Subaru chystá červené XV. Predstaví sa na autosalóne v Chicagu

Subaru chystá červené XV. Predstaví sa na autosalóne v Chicagu

Do Ženevy privezie Subaru novú štúdiu XV Concept, chýbať ale nebude táto automobilka ani na ďalšom autosalóne, ktorý prebehne pre zmenu v Chicagu. Aj tam sa predstaví model XV, avšak v sériovej verzii, ktorá sa v Amerike volá Crosstrek. Konkrétne pôjde o červenú edíciu.

Nič špeciálneho nečakajte, Crosstrek nedostane žiadne radikálne technické inovácie. Novinka používa známy dvojlitrový benzínový boxer, pohon všetkých kolies a bezstupňovú prevodovku. Špecialitou však má byť dizajn. Nová edícia totiž bude celá červená, a to ako zvonku, tak vnútri.

Subaru zatiaľ zverejnilo iba jeden obrázok karosérie, takže si môžeme urobiť predstavu, o čo asi pôjde. Súčasťou novej edície sú okrem červeného laku aj sedemnásťpalcové liate kolesá a červené doplnky v interiéri. Červené kontrastné švy nájdeme na volante, vo dverách a na voliči automatickej prevodovky, červená bude ale aj časť palubnej dosky a osvetlenia.

Subaru svoju červenú edíciu pre model Crosstrek (XV) obmedzilo na 1500 kusov, pričom ide o vec, ktorú si zaobstaráte len na americkom trhu. Prví zákazníci sa dočkajú svojho auta ešte na jar.

red.jpg
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY