vytisknout velikost písma Subaru chystá červené XV. Predstaví sa na autosalóne v Chicagu

Subaru chystá červené XV. Predstaví sa na autosalóne v Chicagu

Do Ženevy privezie Subaru novú štúdiu XV Concept, chýbať ale nebude táto automobilka ani na ďalšom autosalóne, ktorý prebehne pre zmenu v Chicagu. Aj tam sa predstaví model XV, avšak v sériovej verzii, ktorá sa v Amerike volá Crosstrek. Konkrétne pôjde o červenú edíciu.

Nič špeciálneho nečakajte, Crosstrek nedostane žiadne radikálne technické inovácie. Novinka používa známy dvojlitrový benzínový boxer, pohon všetkých kolies a bezstupňovú prevodovku. Špecialitou však má byť dizajn. Nová edícia totiž bude celá červená, a to ako zvonku, tak vnútri.

Subaru zatiaľ zverejnilo iba jeden obrázok karosérie, takže si môžeme urobiť predstavu, o čo asi pôjde. Súčasťou novej edície sú okrem červeného laku aj sedemnásťpalcové liate kolesá a červené doplnky v interiéri. Červené kontrastné švy nájdeme na volante, vo dverách a na voliči automatickej prevodovky, červená bude ale aj časť palubnej dosky a osvetlenia.

Subaru svoju červenú edíciu pre model Crosstrek (XV) obmedzilo na 1500 kusov, pričom ide o vec, ktorú si zaobstaráte len na americkom trhu. Prví zákazníci sa dočkajú svojho auta ešte na jar.

red.jpg
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY