vytisknout velikost písma Subaru BRZ dostalo „rýchle pruhy“ a sadu doplnkov od STI

Subaru BRZ dostalo „rýchle pruhy“ a sadu doplnkov od STI

Subaru BRZ modelového roku 2015 sa dočkalo ďalších úprav zahrnutých do novej špeciálnej edície. Tie sa nesú v rovnakom duchu ako úpravy, ktoré boli aplikované na predtým testovanej WRX STI. BRZ dostane rad doplnkov z dielne STI. Konkrétne to je predný spojler, nástavce prahov, sedemnásťpalcové zliatinové kolesá alebo decentný spojler na veko batožinového priestoru. Tým to ale nekončí.

Najviditeľnejšou zmenou sú "rýchle pruhy" na karosérii, naopak už detailnejšími novinkami je napríklad červené štartovacie tlačidlo s nápisom STI, iná hlavica radiacej páky a skrátené dráhy radenia. Sympatické je, že ani to stále nie je všetko, pretože Subaru siahlo aj na podvozok, ktorý by mal používať upravené tlmiče a celkovo by mal byť jazdné schopnejší. Motora sa zmeny netýkajú.

Akokoľvek je táto novinka celkom zaujímavá, cena všetkých príplatkov nás príliš trápiť nemusí. Dôvodom je "zlá správa na záver". Táto špeciálna edícia priostreného Subaru BRZ sa totiž týka iba austrálskeho trhu, kde by mala zafungovať ako zbraň proti klesajúcim predajom modelu BRZ. Škoda...

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY