vytisknout velikost písma Subaru BRZ / Toyota GT86 dostane paket Power od spoločnosti Cosworth

Subaru BRZ / Toyota GT86 dostane paket Power od spoločnosti Cosworth

Dobrá správa pre všetkých, ktorí nepovažujú 200 koní v modeloch Subaru BRZ a Toyota GT86 za dostatočný výkon. Spoločnosť Cosworth oznámila prípravu paketu Power určeného pre motor FA-20. Vraj sa dočkáme už veľmi skoro.

Bohužiaľ k tejto téme Cosworth zverejnil iba jeden obrázok a jedno video, podľa ktorého názvu môžeme usudzovať, že sľúbený paket dorazí v lete. Čo všetko sa zmení a hlavne aký bude výsledok, o tom možno iba špekulovať. Podľa niektorých zdrojov by na konci úpravy mohli stáť tri stovky koní, ale to sú skutočne len špekulácie. Radšej si počkajme na podrobnosti.

O vylepšeniach pre BRZ sa hovorilo už niekoľkokrát. Najväčšie očakávania panovali minulý rok pred frankfurtským autosalónom, kedy Subaru vypustilo do sveta fotku sľubujúcu BRZ STI. Ako sa nakoniec ukázalo, išlo len o variant tS by STI. No zvýšenie výkonu už je tiež k dispozícii. Ponúka ho napríklad spoločnosť Litchfield.

cosworth.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY