vytisknout velikost písma Štvordverová Toyota GT86 dostane rázvor dlhší o 180 mm

Štvordverová Toyota GT86 dostane rázvor dlhší o 180 mm

V poslednej dobe sa objavilo hneď niekoľko zaujímavých informácií týkajúcich sa pripravovaného sedanu odvodeného od Toyoty GT86. Samozrejme ide o informácie nepotvrdené, takže všetko berme veľmi predbežne. Napokon čas ukáže ich dôvernosť.

Nový sedan by mal dostať rozmery 4750 mm na dĺžku, 1780 mm na šírku a 1400 mm na výšku. To v preklade znamená, že bude o 510 mm dlhší, o päť milimetrov širší a o 25 mm nižší ako súčasné GT86. V prípade rázvoru náprav sa počíta s nárastom o 180 mm z pôvodných 2570 mm na 2750 mm.

Zaujímavé zvesti potom kolujú aj na tému motorizácií. Samozrejme pod kapotou môžeme očakávať súčasný dvojliter, objaviť by sa ale mala tiež jeho preplňovaná verzia. Vylúčené potom nie je ani hybridná prevedenie s výkonom okolo 270 koní a takzvanou hybridnou štvorkolkou.

Ak sa vám predstava sedanu odvodeného od GT86 páči, potom si budete musieť ešte chvíľu počkať. Aktuálne sa špekuluje o roku 2016.

gt4d.jpg
Zdroj: Motoring  Foto: BestCar

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY