vytisknout velikost písma Štvordverová Toyota GT86 dostane rázvor dlhší o 180 mm

Štvordverová Toyota GT86 dostane rázvor dlhší o 180 mm

V poslednej dobe sa objavilo hneď niekoľko zaujímavých informácií týkajúcich sa pripravovaného sedanu odvodeného od Toyoty GT86. Samozrejme ide o informácie nepotvrdené, takže všetko berme veľmi predbežne. Napokon čas ukáže ich dôvernosť.

Nový sedan by mal dostať rozmery 4750 mm na dĺžku, 1780 mm na šírku a 1400 mm na výšku. To v preklade znamená, že bude o 510 mm dlhší, o päť milimetrov širší a o 25 mm nižší ako súčasné GT86. V prípade rázvoru náprav sa počíta s nárastom o 180 mm z pôvodných 2570 mm na 2750 mm.

Zaujímavé zvesti potom kolujú aj na tému motorizácií. Samozrejme pod kapotou môžeme očakávať súčasný dvojliter, objaviť by sa ale mala tiež jeho preplňovaná verzia. Vylúčené potom nie je ani hybridná prevedenie s výkonom okolo 270 koní a takzvanou hybridnou štvorkolkou.

Ak sa vám predstava sedanu odvodeného od GT86 páči, potom si budete musieť ešte chvíľu počkať. Aktuálne sa špekuluje o roku 2016.

gt4d.jpg
Zdroj: Motoring  Foto: BestCar

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY