vytisknout velikost písma Štvordverová Toyota GT86 dostane rázvor dlhší o 180 mm

Štvordverová Toyota GT86 dostane rázvor dlhší o 180 mm

V poslednej dobe sa objavilo hneď niekoľko zaujímavých informácií týkajúcich sa pripravovaného sedanu odvodeného od Toyoty GT86. Samozrejme ide o informácie nepotvrdené, takže všetko berme veľmi predbežne. Napokon čas ukáže ich dôvernosť.

Nový sedan by mal dostať rozmery 4750 mm na dĺžku, 1780 mm na šírku a 1400 mm na výšku. To v preklade znamená, že bude o 510 mm dlhší, o päť milimetrov širší a o 25 mm nižší ako súčasné GT86. V prípade rázvoru náprav sa počíta s nárastom o 180 mm z pôvodných 2570 mm na 2750 mm.

Zaujímavé zvesti potom kolujú aj na tému motorizácií. Samozrejme pod kapotou môžeme očakávať súčasný dvojliter, objaviť by sa ale mala tiež jeho preplňovaná verzia. Vylúčené potom nie je ani hybridná prevedenie s výkonom okolo 270 koní a takzvanou hybridnou štvorkolkou.

Ak sa vám predstava sedanu odvodeného od GT86 páči, potom si budete musieť ešte chvíľu počkať. Aktuálne sa špekuluje o roku 2016.

gt4d.jpg
Zdroj: Motoring  Foto: BestCar

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY