vytisknout velikost písma StudioTorino upravilo Porsche Cayman. Do predaja mieri 18 kusov

StudioTorino upravilo Porsche Cayman. Do predaja mieri 18 kusov

Talianské StudioTorino pred pár dňami oficiálne predstavilo svoj ​​najnovší počin nazvaný Moncenisio. Jedná sa o úpravu určenú pre súčasné Porsche Cayman. Ak by ste eventuálne mali záujem, pripravte si okrem vlastného Caymana minimálne aj ďalších 145 000 eur.

Základná úprava zahŕňa iný predný nárazník vyrobený z kombinácie karbónu a kevlaru, nová je maska ​​chladiča, predná kapota, malé bočné okná boli nahradené kovovými plechmi, úplne nové je zadné okno, iná je aj zadná časť auta (nárazník, spojler, koncovka výfuku) a istej starostlivosti (prevažne novej kože) sa dočkal interiér. Samozrejmosťou sú plakety s príslušným číslovaním. Všetko potom podčiarkujú dvadsaťpalcové disky z dielne StudioTorino. Na výber je sedem odtieňov karosérie.

Na želanie môžete získať potrebné ďalšie farby karosérie, lepšiu kožu do interiéru, zimné devätnásťpalcové kolesá, lakované brzdné strmene alebo spätné zrkadlá v prevedení Turbo.

StudioTorino nevyrobí viac ako devätnásť exemplárov, pričom ten z fotografií poslúži pre účely spoločnosti.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY