vytisknout velikost písma StudioTorino upravilo Porsche Cayman. Do predaja mieri 18 kusov

StudioTorino upravilo Porsche Cayman. Do predaja mieri 18 kusov

Talianské StudioTorino pred pár dňami oficiálne predstavilo svoj ​​najnovší počin nazvaný Moncenisio. Jedná sa o úpravu určenú pre súčasné Porsche Cayman. Ak by ste eventuálne mali záujem, pripravte si okrem vlastného Caymana minimálne aj ďalších 145 000 eur.

Základná úprava zahŕňa iný predný nárazník vyrobený z kombinácie karbónu a kevlaru, nová je maska ​​chladiča, predná kapota, malé bočné okná boli nahradené kovovými plechmi, úplne nové je zadné okno, iná je aj zadná časť auta (nárazník, spojler, koncovka výfuku) a istej starostlivosti (prevažne novej kože) sa dočkal interiér. Samozrejmosťou sú plakety s príslušným číslovaním. Všetko potom podčiarkujú dvadsaťpalcové disky z dielne StudioTorino. Na výber je sedem odtieňov karosérie.

Na želanie môžete získať potrebné ďalšie farby karosérie, lepšiu kožu do interiéru, zimné devätnásťpalcové kolesá, lakované brzdné strmene alebo spätné zrkadlá v prevedení Turbo.

StudioTorino nevyrobí viac ako devätnásť exemplárov, pričom ten z fotografií poslúži pre účely spoločnosti.

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY