vytisknout velikost písma Startech upravil Range Rover, Evoque aj RR Sport. Všetko ukáže v Ženeve

Startech upravil Range Rover, Evoque aj RR Sport. Všetko ukáže v Ženeve
Ani Startech nebude chýbať na nadchádzajúcom autosalóne v Ženeve. Okrem iného tu predstaví upravený Range Rover s predĺženým rázvorom náprav. Na čo sa záujemcovia môžu tešiť, to ukazujú prvé fotky, ktoré Startech zverejnil na svojom Facebooku.
Range Rover LWB dostal klasické zmeny v podobe nového predného i zadného nárazníka, iné sú koncovky výfuku, blatníky boli rozšírené, nechýba prirodzene strešný spojler, výfuk dostal tiež klapku pre efektnejší zvuk a všetko podčiarknu diely vyrobené z karbónu a hlavne zliatinové kolesá veľkosti 23 ".
Okrem upraveného Range Roveru LWB bude uvidíme na stánku Startech vyladený Evoque, ktorý dostal o palec menšie kolesá, opäť iné nárazníky alebo strešný spojler a došlo tiež na Range Rover Sport. V jeho prípade sú novinky v podstate zhodné s tým, čo dostal jeho väčší súrodenec.

startech_10.jpgstartech_09.jpgstartech_04.jpgstartech_08.jpgstartech_02.jpgstartech_05.jpgstartech_06.jpgstartech_13.jpgstartech_03.jpgstartech_11.jpgstartech_07.jpgstartech_12.jpgstartech_01.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY