vytisknout velikost písma Startech upravil Range Rover, Evoque aj RR Sport. Všetko ukáže v Ženeve

Startech upravil Range Rover, Evoque aj RR Sport. Všetko ukáže v Ženeve
Ani Startech nebude chýbať na nadchádzajúcom autosalóne v Ženeve. Okrem iného tu predstaví upravený Range Rover s predĺženým rázvorom náprav. Na čo sa záujemcovia môžu tešiť, to ukazujú prvé fotky, ktoré Startech zverejnil na svojom Facebooku.
Range Rover LWB dostal klasické zmeny v podobe nového predného i zadného nárazníka, iné sú koncovky výfuku, blatníky boli rozšírené, nechýba prirodzene strešný spojler, výfuk dostal tiež klapku pre efektnejší zvuk a všetko podčiarknu diely vyrobené z karbónu a hlavne zliatinové kolesá veľkosti 23 ".
Okrem upraveného Range Roveru LWB bude uvidíme na stánku Startech vyladený Evoque, ktorý dostal o palec menšie kolesá, opäť iné nárazníky alebo strešný spojler a došlo tiež na Range Rover Sport. V jeho prípade sú novinky v podstate zhodné s tým, čo dostal jeho väčší súrodenec.

startech_10.jpgstartech_09.jpgstartech_04.jpgstartech_08.jpgstartech_02.jpgstartech_05.jpgstartech_06.jpgstartech_13.jpgstartech_03.jpgstartech_11.jpgstartech_07.jpgstartech_12.jpgstartech_01.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY