vytisknout velikost písma Startech sa lúči s Defenderom edíciou Sixty8. Vznikne iba 68 kusov

Startech sa lúči s Defenderom edíciou Sixty8. Vznikne iba 68 kusov

Startech predstavuje upravený Land Rover Defender Sixty8. Podľa oficiálnej tlačovej správy ide o špecialitu určenú na rozlúčku s britským off-roadom. A aby tá špecialita bola dostatočne špeciálne, výroba bude limitovaná.

Exemplárov v prevedení Sixty8 vznikne (ako názov napovedá) iba 68.
Základom pre túto úpravu sa stal Land Rover Defender vo verzii 110 Station Wagon, pričom si záujemcovia budú môcť vybrať, či budú chcieť päť alebo sedemmiestne prevedenie. Úpravy zahŕňajú špeciálny lak karosérie Corris Grey Metallic, s ktorým kontrastuje čierna strecha a čierne panely zadných tónovaných okien.

Kompletne prepracovaná je predná časť odkazujúca na Land Rover Series 3, auto samozrejme dostalo rozlične rozmiestnené logá Sixty8 a osemnásťpalcové kolesá s terénnymi pneumatikami. Tie pochádzajú od BF Goodrich a ich rozmer je 365/65 R18.

Do interiéru sa nasťahovali prešívaná športové sedadlá a kožené čalúnenie. Súčasťou je taktiež športový volant, kovové pedále a kovová hlavica radiacej páky, opäť nemôžu chýbať loga tejto edície a multimediálny systém Alpine, vďaka ktorému dostal tento Defender okrem USB, Bluetooth a navigácie aj parkovaciu kameru.

Po technickej stránke nečakajte nič špeciálneho v štýle osemvalcového Defendera. Tu zostal sériový naftový štvorvalec s objemom 2,2 litra s výkonom 90 kW (122 koní) a vrcholom krútiaceho momentu 360 Nm. Šprint z nuly na stovku je otázkou 15,8 s a najvyššia rýchlosť dosahuje na 145 km/h.

Ak máte záujem, mali by ste okamžite svoju objednávku odoslať. Startech už ich prijíma s tým, že prvé autá dorazia k zákazníkom v septembri.

Päťmiestna verzia stojí 67 990 eur, za tretí rad si priplatíte dvetisíc eur.

st15aa091.jpgst15aa092 (1).jpgst15aa085.jpgst15aa086.jpgst15aa087.jpgst15aa088.jpgst15aa089.jpgst15aa090.jpgst15aa093.jpgst15aa094.jpgst15aa095.jpgst15aa096.jpgst15aa097.jpgst15aa098.jpg

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

včera | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY