vytisknout velikost písma Startech sa lúči s Defenderom edíciou Sixty8. Vznikne iba 68 kusov

Startech sa lúči s Defenderom edíciou Sixty8. Vznikne iba 68 kusov

Startech predstavuje upravený Land Rover Defender Sixty8. Podľa oficiálnej tlačovej správy ide o špecialitu určenú na rozlúčku s britským off-roadom. A aby tá špecialita bola dostatočne špeciálne, výroba bude limitovaná.

Exemplárov v prevedení Sixty8 vznikne (ako názov napovedá) iba 68.
Základom pre túto úpravu sa stal Land Rover Defender vo verzii 110 Station Wagon, pričom si záujemcovia budú môcť vybrať, či budú chcieť päť alebo sedemmiestne prevedenie. Úpravy zahŕňajú špeciálny lak karosérie Corris Grey Metallic, s ktorým kontrastuje čierna strecha a čierne panely zadných tónovaných okien.

Kompletne prepracovaná je predná časť odkazujúca na Land Rover Series 3, auto samozrejme dostalo rozlične rozmiestnené logá Sixty8 a osemnásťpalcové kolesá s terénnymi pneumatikami. Tie pochádzajú od BF Goodrich a ich rozmer je 365/65 R18.

Do interiéru sa nasťahovali prešívaná športové sedadlá a kožené čalúnenie. Súčasťou je taktiež športový volant, kovové pedále a kovová hlavica radiacej páky, opäť nemôžu chýbať loga tejto edície a multimediálny systém Alpine, vďaka ktorému dostal tento Defender okrem USB, Bluetooth a navigácie aj parkovaciu kameru.

Po technickej stránke nečakajte nič špeciálneho v štýle osemvalcového Defendera. Tu zostal sériový naftový štvorvalec s objemom 2,2 litra s výkonom 90 kW (122 koní) a vrcholom krútiaceho momentu 360 Nm. Šprint z nuly na stovku je otázkou 15,8 s a najvyššia rýchlosť dosahuje na 145 km/h.

Ak máte záujem, mali by ste okamžite svoju objednávku odoslať. Startech už ich prijíma s tým, že prvé autá dorazia k zákazníkom v septembri.

Päťmiestna verzia stojí 67 990 eur, za tretí rad si priplatíte dvetisíc eur.

st15aa091.jpgst15aa092 (1).jpgst15aa085.jpgst15aa086.jpgst15aa087.jpgst15aa088.jpgst15aa089.jpgst15aa090.jpgst15aa093.jpgst15aa094.jpgst15aa095.jpgst15aa096.jpgst15aa097.jpgst15aa098.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

včera | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY