vytisknout velikost písma Startech sa lúči s Defenderom edíciou Sixty8. Vznikne iba 68 kusov

Startech sa lúči s Defenderom edíciou Sixty8. Vznikne iba 68 kusov

Startech predstavuje upravený Land Rover Defender Sixty8. Podľa oficiálnej tlačovej správy ide o špecialitu určenú na rozlúčku s britským off-roadom. A aby tá špecialita bola dostatočne špeciálne, výroba bude limitovaná.

Exemplárov v prevedení Sixty8 vznikne (ako názov napovedá) iba 68.
Základom pre túto úpravu sa stal Land Rover Defender vo verzii 110 Station Wagon, pričom si záujemcovia budú môcť vybrať, či budú chcieť päť alebo sedemmiestne prevedenie. Úpravy zahŕňajú špeciálny lak karosérie Corris Grey Metallic, s ktorým kontrastuje čierna strecha a čierne panely zadných tónovaných okien.

Kompletne prepracovaná je predná časť odkazujúca na Land Rover Series 3, auto samozrejme dostalo rozlične rozmiestnené logá Sixty8 a osemnásťpalcové kolesá s terénnymi pneumatikami. Tie pochádzajú od BF Goodrich a ich rozmer je 365/65 R18.

Do interiéru sa nasťahovali prešívaná športové sedadlá a kožené čalúnenie. Súčasťou je taktiež športový volant, kovové pedále a kovová hlavica radiacej páky, opäť nemôžu chýbať loga tejto edície a multimediálny systém Alpine, vďaka ktorému dostal tento Defender okrem USB, Bluetooth a navigácie aj parkovaciu kameru.

Po technickej stránke nečakajte nič špeciálneho v štýle osemvalcového Defendera. Tu zostal sériový naftový štvorvalec s objemom 2,2 litra s výkonom 90 kW (122 koní) a vrcholom krútiaceho momentu 360 Nm. Šprint z nuly na stovku je otázkou 15,8 s a najvyššia rýchlosť dosahuje na 145 km/h.

Ak máte záujem, mali by ste okamžite svoju objednávku odoslať. Startech už ich prijíma s tým, že prvé autá dorazia k zákazníkom v septembri.

Päťmiestna verzia stojí 67 990 eur, za tretí rad si priplatíte dvetisíc eur.

st15aa091.jpgst15aa092 (1).jpgst15aa085.jpgst15aa086.jpgst15aa087.jpgst15aa088.jpgst15aa089.jpgst15aa090.jpgst15aa093.jpgst15aa094.jpgst15aa095.jpgst15aa096.jpgst15aa097.jpgst15aa098.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY