vytisknout velikost písma Startech sa lúči s Defenderom edíciou Sixty8. Vznikne iba 68 kusov

Startech sa lúči s Defenderom edíciou Sixty8. Vznikne iba 68 kusov

Startech predstavuje upravený Land Rover Defender Sixty8. Podľa oficiálnej tlačovej správy ide o špecialitu určenú na rozlúčku s britským off-roadom. A aby tá špecialita bola dostatočne špeciálne, výroba bude limitovaná.

Exemplárov v prevedení Sixty8 vznikne (ako názov napovedá) iba 68.
Základom pre túto úpravu sa stal Land Rover Defender vo verzii 110 Station Wagon, pričom si záujemcovia budú môcť vybrať, či budú chcieť päť alebo sedemmiestne prevedenie. Úpravy zahŕňajú špeciálny lak karosérie Corris Grey Metallic, s ktorým kontrastuje čierna strecha a čierne panely zadných tónovaných okien.

Kompletne prepracovaná je predná časť odkazujúca na Land Rover Series 3, auto samozrejme dostalo rozlične rozmiestnené logá Sixty8 a osemnásťpalcové kolesá s terénnymi pneumatikami. Tie pochádzajú od BF Goodrich a ich rozmer je 365/65 R18.

Do interiéru sa nasťahovali prešívaná športové sedadlá a kožené čalúnenie. Súčasťou je taktiež športový volant, kovové pedále a kovová hlavica radiacej páky, opäť nemôžu chýbať loga tejto edície a multimediálny systém Alpine, vďaka ktorému dostal tento Defender okrem USB, Bluetooth a navigácie aj parkovaciu kameru.

Po technickej stránke nečakajte nič špeciálneho v štýle osemvalcového Defendera. Tu zostal sériový naftový štvorvalec s objemom 2,2 litra s výkonom 90 kW (122 koní) a vrcholom krútiaceho momentu 360 Nm. Šprint z nuly na stovku je otázkou 15,8 s a najvyššia rýchlosť dosahuje na 145 km/h.

Ak máte záujem, mali by ste okamžite svoju objednávku odoslať. Startech už ich prijíma s tým, že prvé autá dorazia k zákazníkom v septembri.

Päťmiestna verzia stojí 67 990 eur, za tretí rad si priplatíte dvetisíc eur.

st15aa091.jpgst15aa092 (1).jpgst15aa085.jpgst15aa086.jpgst15aa087.jpgst15aa088.jpgst15aa089.jpgst15aa090.jpgst15aa093.jpgst15aa094.jpgst15aa095.jpgst15aa096.jpgst15aa097.jpgst15aa098.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY