vytisknout velikost písma Staré Audi TT RS má za sebou ďalšiu úpravu. Výsledok ponúkne 750 k

Staré Audi TT RS má za sebou ďalšiu úpravu. Výsledok ponúkne 750 k

Hoci už je dlhšiu dobu na trhu nová generácia Audi TT, tá stará je stále pomerne častým objektom záujmu rôznych úpravcov, ktorí sa s obľubou zaujímajú predovšetkým o vrcholné TT RS. Už sme tu mali napríklad úpravu od Mcchip alebo HPerformance. Druhý menovaný úpravca pred časom ukázal verzii naladenú na 510 koní, teraz ale predstavuje ešte výkonnejšiu variantu.

Novinka stále používa preplňovaný päťvalec s objemom 2,5 litra, ktorý prešiel radikálnymi úpravami. Výsledok znie veľmi zaujímavo. Výkon motora vyskočil na 552 kW (750 k) a krútiaci moment ponúkne 880 Nm.
V rámci úpravy dostane voz väčšie turbodúchadlo, iné palivové čerpadlo, nové vstrekovače, spojku, výfuk, sanie, medzichladič stlačeného vzduchu, keramické brzdy z Audi R8 a tak ďalej. Presné hodnoty týkajúce sa dynamiky nie sú známe, ale je isté, vzhľadom k výkonom sériového TT RS, že akcelerácia na 100 km/h bude záležitosťou hlboko pod štyri sekundy a že maximálna rýchlosť pôjde cez 300 km/h.

Keby na vás bolo 552 kW (750 k) veľa, môžete siahnuť aj po decentnejších variantoch. Tá predtým predstavená ponúka 375 kW (510 k), prípadne je k dispozícii napríklad aj verzia s výkonom 441 kW (600 k). Ak to je stále veľa, v úvode spomínaná spoločnosť Mcchip vyladila staré TT RS na 348 kW (473 k).  

ttrs_02.jpgttrs_03.jpgttrs_10.jpgttrs_11.jpgttrs_12.jpgttrs_04.jpgttrs_05.jpgttrs_06.jpgttrs_09.jpgttrs_13.jpgttrs_14.jpgttrs_15.jpgttrs_01.jpgttrs_07.jpgttrs_08.jpg

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY