vytisknout velikost písma Staré Audi TT RS má za sebou ďalšiu úpravu. Výsledok ponúkne 750 k

Staré Audi TT RS má za sebou ďalšiu úpravu. Výsledok ponúkne 750 k

Hoci už je dlhšiu dobu na trhu nová generácia Audi TT, tá stará je stále pomerne častým objektom záujmu rôznych úpravcov, ktorí sa s obľubou zaujímajú predovšetkým o vrcholné TT RS. Už sme tu mali napríklad úpravu od Mcchip alebo HPerformance. Druhý menovaný úpravca pred časom ukázal verzii naladenú na 510 koní, teraz ale predstavuje ešte výkonnejšiu variantu.

Novinka stále používa preplňovaný päťvalec s objemom 2,5 litra, ktorý prešiel radikálnymi úpravami. Výsledok znie veľmi zaujímavo. Výkon motora vyskočil na 552 kW (750 k) a krútiaci moment ponúkne 880 Nm.
V rámci úpravy dostane voz väčšie turbodúchadlo, iné palivové čerpadlo, nové vstrekovače, spojku, výfuk, sanie, medzichladič stlačeného vzduchu, keramické brzdy z Audi R8 a tak ďalej. Presné hodnoty týkajúce sa dynamiky nie sú známe, ale je isté, vzhľadom k výkonom sériového TT RS, že akcelerácia na 100 km/h bude záležitosťou hlboko pod štyri sekundy a že maximálna rýchlosť pôjde cez 300 km/h.

Keby na vás bolo 552 kW (750 k) veľa, môžete siahnuť aj po decentnejších variantoch. Tá predtým predstavená ponúka 375 kW (510 k), prípadne je k dispozícii napríklad aj verzia s výkonom 441 kW (600 k). Ak to je stále veľa, v úvode spomínaná spoločnosť Mcchip vyladila staré TT RS na 348 kW (473 k).  

ttrs_02.jpgttrs_03.jpgttrs_10.jpgttrs_11.jpgttrs_12.jpgttrs_04.jpgttrs_05.jpgttrs_06.jpgttrs_09.jpgttrs_13.jpgttrs_14.jpgttrs_15.jpgttrs_01.jpgttrs_07.jpgttrs_08.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY