vytisknout velikost písma Staré Audi TT RS dostalo od HPerfromance 510 koní

Staré Audi TT RS dostalo od HPerfromance 510 koní

Na novú generáciu Audi TT RS sa stále čaká, ale keby ste chceli niečo špeciálne už teraz, môžete využiť napríklad schopností ľudí z HPerfromance. Tí vzali staré Audi TT RS a dôkladne sa pozreli predovšetkým na preplňovaný päťvalec. Výsledok je veľmi zaujímavý, pretože po úprave ponúka motor 375 kW (510 k) a 690 Nm.

Len pre porovnanie, štandardná verzia zvládne maximálne 265 kW (360 k) a 465 Nm. Motor dostal nové turbo, iný je tiež medzichladič stlačeného vzduchu alebo výfuk. Ako sa navýšenie výkonu prejaví na zrýchlení, to sa zatiaľ nevie. Štandardné TT RS Plus zvládalo stovku za 4,1 s a kvôli obmedzovaču nešlo viac ako 280 km/h.

Ak máte záujem o túto úpravu, budete potrebovať 50 000 eur. Okrem výkonnejšieho motora ale dostanete aj väčšie brzdy (370x35 mm vpredu, 342x28 mm vzadu), upravený podvozok a rad dielov na karosérii vyrobených z karbónu. Prípadne si môžete kúpiť hotové auto. To na fotkách je na predaj a stojí 90 000 eur.

hperformance_01.jpghperformance_02.jpghperformance_03.jpghperformance_04.jpghperformance_06.jpghperformance_07.jpghperformance_08.jpghperformance_09.jpghperformance_10.jpghperformance_11.jpghperformance_12.jpghperformance_14.jpghperformance_15.jpghperformance_05.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY