vytisknout velikost písma Staré Audi TT RS dostalo od HPerfromance 510 koní

Staré Audi TT RS dostalo od HPerfromance 510 koní

Na novú generáciu Audi TT RS sa stále čaká, ale keby ste chceli niečo špeciálne už teraz, môžete využiť napríklad schopností ľudí z HPerfromance. Tí vzali staré Audi TT RS a dôkladne sa pozreli predovšetkým na preplňovaný päťvalec. Výsledok je veľmi zaujímavý, pretože po úprave ponúka motor 375 kW (510 k) a 690 Nm.

Len pre porovnanie, štandardná verzia zvládne maximálne 265 kW (360 k) a 465 Nm. Motor dostal nové turbo, iný je tiež medzichladič stlačeného vzduchu alebo výfuk. Ako sa navýšenie výkonu prejaví na zrýchlení, to sa zatiaľ nevie. Štandardné TT RS Plus zvládalo stovku za 4,1 s a kvôli obmedzovaču nešlo viac ako 280 km/h.

Ak máte záujem o túto úpravu, budete potrebovať 50 000 eur. Okrem výkonnejšieho motora ale dostanete aj väčšie brzdy (370x35 mm vpredu, 342x28 mm vzadu), upravený podvozok a rad dielov na karosérii vyrobených z karbónu. Prípadne si môžete kúpiť hotové auto. To na fotkách je na predaj a stojí 90 000 eur.

hperformance_01.jpghperformance_02.jpghperformance_03.jpghperformance_04.jpghperformance_06.jpghperformance_07.jpghperformance_08.jpghperformance_09.jpghperformance_10.jpghperformance_11.jpghperformance_12.jpghperformance_14.jpghperformance_15.jpghperformance_05.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY