vytisknout velikost písma SsangYong Tivoli: Európske prevedenie sa ukáže v Ženeve

SsangYong Tivoli: Európske prevedenie sa ukáže v Ženeve

SsangYong nemá s európskymi trhmi úplne najlepšie skúsenosti. Predaje nie sú nijak veľké. Zmeniť by to ale mohol nový model Tivoli, ktorý mieri po svetovej premiére práve do Európy. Európanom sa predstaví na autosalóne v Ženeve, prví záujemcovia si budú môcť túto novinku kúpiť už v máji.

Názov Tivoli bude na Slovensku určite veľmi pútavý, údajne ale nejde o nič iné, než o používanie názvu talianskeho mesta ležiaceho neďaleko Ríma. Koho Tivoli zaujme, ten si bude môcť vybrať medzi benzínovou a naftovou tisícšesťstovkou, respektíve medzi pohonom predných alebo všetkých kolies.

Automobilka ešte presné detaily nezverejnila, z nedávnej minulosti ale vieme, že benzínový motor vyprodukuje 92 kW (126 k) a 157 Nm. Časom by sa mala ponuka rozšíriť ešte o preplňovaný trojvalec s objemom 1,2 l.

SsangYong vkladá veľké nádeje do modelu Tivoli okrem iného aj preto, že ide o malé SUV (B-SUV) a tie sú v Európe veľmi obľúbené. Navyše sa jedná o vôbec prvé auto vyvíjané pod dohľadom Mahindry, ktorá kórejskú automobilku aktuálne vlastní. Celkovo Tivoli meria 4,2 m na dĺžku a ponúka batožinový priestor o objeme 423 litrov.

V máji vstúpi na európske trhy Tivoli s pohonom prednej nápravy, verzie vybavené systémom 4x4 dorazia o mesiac neskôr.

getthumbnail (1).jpggetthumbnail (2).jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY