vytisknout velikost písma SsangYong mieri do Ženevy s predĺženou verziou modelu Tivoli

SsangYong mieri do Ženevy s predĺženou verziou modelu Tivoli

Na autosalóne v Ženeve sa takmer presne pred rokom predstavila sériová verzia modelu Tivoli, od ktorého si kórejská automobilka sľubuje zaujímavý predajný úspech. Ten chce navyše ešte ďalej podporiť druhú variantom, ktorá na rozdiel od tej pôvodnej odvezie až sedem cestujúcich. Práve tá sa ukáže na tohtoročnom autosalóne v Ženeve.

SsangYong sa pochválil na svojom Facebooku prvými obrázkami doplnenými o dve základné informácie. Voz ponesie označenie XLV a naozaj pôjde iba o predĺžené Tivoli. Nič ďalšie zatiaľ automobilka neoznámila. Podľa označenia sa ale zdá, že sa dočkáme len konceptu. Štúdia predchádzajúca sériovému Tivoli sa volala XIV.

Len pre pripomenutie, krátke Tivoli používa benzínovú tisícšesťstovku s výkonom 94 kW (128 k), alebo naftový štvorvalec s rovnakým objemom, ktorý je naladený na 85 kW (115 k). V oboch prípadoch sú k dispozícii verzie s pohonom predných i všetkých kolies. Pri sériovej verzii sedemmiestneho prevedenia tomu takmer určite nebude inak.

U nás sa Tivoli nepredáva, prípadní záujemcovia ale môžu vyraziť do susedného Nemecka. Tam najlacnejšia verzia (benzínová predokolka) vyjde na 15 490 eur.

xlv_gen_2.jpgxlv_gen_3.jpgxlv_gen_1.jpg
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY