vytisknout velikost písma SsangYong mieri do Ženevy s predĺženou verziou modelu Tivoli

SsangYong mieri do Ženevy s predĺženou verziou modelu Tivoli

Na autosalóne v Ženeve sa takmer presne pred rokom predstavila sériová verzia modelu Tivoli, od ktorého si kórejská automobilka sľubuje zaujímavý predajný úspech. Ten chce navyše ešte ďalej podporiť druhú variantom, ktorá na rozdiel od tej pôvodnej odvezie až sedem cestujúcich. Práve tá sa ukáže na tohtoročnom autosalóne v Ženeve.

SsangYong sa pochválil na svojom Facebooku prvými obrázkami doplnenými o dve základné informácie. Voz ponesie označenie XLV a naozaj pôjde iba o predĺžené Tivoli. Nič ďalšie zatiaľ automobilka neoznámila. Podľa označenia sa ale zdá, že sa dočkáme len konceptu. Štúdia predchádzajúca sériovému Tivoli sa volala XIV.

Len pre pripomenutie, krátke Tivoli používa benzínovú tisícšesťstovku s výkonom 94 kW (128 k), alebo naftový štvorvalec s rovnakým objemom, ktorý je naladený na 85 kW (115 k). V oboch prípadoch sú k dispozícii verzie s pohonom predných i všetkých kolies. Pri sériovej verzii sedemmiestneho prevedenia tomu takmer určite nebude inak.

U nás sa Tivoli nepredáva, prípadní záujemcovia ale môžu vyraziť do susedného Nemecka. Tam najlacnejšia verzia (benzínová predokolka) vyjde na 15 490 eur.

xlv_gen_2.jpgxlv_gen_3.jpgxlv_gen_1.jpg
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY