vytisknout velikost písma SsangYong mieri do Ženevy s predĺženou verziou modelu Tivoli

SsangYong mieri do Ženevy s predĺženou verziou modelu Tivoli

Na autosalóne v Ženeve sa takmer presne pred rokom predstavila sériová verzia modelu Tivoli, od ktorého si kórejská automobilka sľubuje zaujímavý predajný úspech. Ten chce navyše ešte ďalej podporiť druhú variantom, ktorá na rozdiel od tej pôvodnej odvezie až sedem cestujúcich. Práve tá sa ukáže na tohtoročnom autosalóne v Ženeve.

SsangYong sa pochválil na svojom Facebooku prvými obrázkami doplnenými o dve základné informácie. Voz ponesie označenie XLV a naozaj pôjde iba o predĺžené Tivoli. Nič ďalšie zatiaľ automobilka neoznámila. Podľa označenia sa ale zdá, že sa dočkáme len konceptu. Štúdia predchádzajúca sériovému Tivoli sa volala XIV.

Len pre pripomenutie, krátke Tivoli používa benzínovú tisícšesťstovku s výkonom 94 kW (128 k), alebo naftový štvorvalec s rovnakým objemom, ktorý je naladený na 85 kW (115 k). V oboch prípadoch sú k dispozícii verzie s pohonom predných i všetkých kolies. Pri sériovej verzii sedemmiestneho prevedenia tomu takmer určite nebude inak.

U nás sa Tivoli nepredáva, prípadní záujemcovia ale môžu vyraziť do susedného Nemecka. Tam najlacnejšia verzia (benzínová predokolka) vyjde na 15 490 eur.

xlv_gen_2.jpgxlv_gen_3.jpgxlv_gen_1.jpg
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY