vytisknout velikost písma SsangYong mieri do Ženevy s predĺženou verziou modelu Tivoli

SsangYong mieri do Ženevy s predĺženou verziou modelu Tivoli

Na autosalóne v Ženeve sa takmer presne pred rokom predstavila sériová verzia modelu Tivoli, od ktorého si kórejská automobilka sľubuje zaujímavý predajný úspech. Ten chce navyše ešte ďalej podporiť druhú variantom, ktorá na rozdiel od tej pôvodnej odvezie až sedem cestujúcich. Práve tá sa ukáže na tohtoročnom autosalóne v Ženeve.

SsangYong sa pochválil na svojom Facebooku prvými obrázkami doplnenými o dve základné informácie. Voz ponesie označenie XLV a naozaj pôjde iba o predĺžené Tivoli. Nič ďalšie zatiaľ automobilka neoznámila. Podľa označenia sa ale zdá, že sa dočkáme len konceptu. Štúdia predchádzajúca sériovému Tivoli sa volala XIV.

Len pre pripomenutie, krátke Tivoli používa benzínovú tisícšesťstovku s výkonom 94 kW (128 k), alebo naftový štvorvalec s rovnakým objemom, ktorý je naladený na 85 kW (115 k). V oboch prípadoch sú k dispozícii verzie s pohonom predných i všetkých kolies. Pri sériovej verzii sedemmiestneho prevedenia tomu takmer určite nebude inak.

U nás sa Tivoli nepredáva, prípadní záujemcovia ale môžu vyraziť do susedného Nemecka. Tam najlacnejšia verzia (benzínová predokolka) vyjde na 15 490 eur.

xlv_gen_2.jpgxlv_gen_3.jpgxlv_gen_1.jpg
Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY