vytisknout velikost písma SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dielní Hennessey v akcii

Páni z Hennessey Performance pokračujú v skúškach ďalšej beštiálnej modifikácie Zmije.
SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dielní Hennessey v akcii

Nie je veľa tuningových firiem, ktoré by sa na vylepšovanie typických amerických športových automobilov sústredili tak oddane ako Hennessey Performance. Iste, ich Hennessey Venom GT je zrejme v súčasnosti najpopulárnejší, avšak v poslednom čase boli predstavené aj modely SRT700 alias Dodge Challenger alebo Hennessey Viper 650R odvodený z predchádzajúcej generácie "zmije". Teraz sa k tejto téme v Hennesseye vracajú, pochopiteľne ale v súvislosti s najnovšou generáciou modelu SRT Viper. Čo na tom, že sa SRT Viper nepredáva až tak dobre...

SRT Hennessey Venom 700 1.jpgSRT Hennessey Venom 700 2.jpgSRT Hennessey Venom 700 3.jpg
Venom 700R od Hennessey Performance

Na novom videu sa môžete pozrieť, ako prebiehajú skúšky tejto prestavby s označením Venom 700R, ktorá síce vychádza zo sériovej verzie Viper GTS, avšak aplikovať ju možno údajne tiež na základný Viper. Desaťvalec s objemom 8,4 l prešiel radou úprav zahŕňajúcich predovšetkým zástavbu upravených hláv valcov s nerezovým saním či nový výfukový trakt s väčším priemerom a katalyzátorom závodného typu.

Upravený podvozok Venom 700R dostal nastaviteľné pružiace jednotky Penske alebo prídavný chladič diferenciálu, na prvý pohľad si na voze všimneme aerodynamických doplnkov z uhlíkových kompozitov. A teraz to najlepšie. Motor po zásahoch dosahuje výkon 715 koní (526 kW) pri 4 400 ot./min. a krútiaceho momentu 941 Nm, výrobca sľubuje zrýchlenie z 0 na 96 km/h za 3,1 s, za 10,7 s vie byť na rýchlosti 215 km/h a "maximálku" vytočí na hladinu 347 km/h.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY