vytisknout velikost písma Športový môže byť aj Nissan NP300 Navara. Tu je dôkaz

Športový môže byť aj Nissan NP300 Navara. Tu je dôkaz

Športové úpravy môže dostať naozaj každý automobil, aj keď nad zmyslom niektorých ostáva občas rozum stáť. Napríklad keď vezmete terénny pick-up Nissan NP300 Navara a necháte si na neho nasadiť krásne zliatinové kolesá a spojlery navyše.

Presne to sa stalo v Thajsku, kde si záujemcovia môžu k novej generácii Navary dokúpiť príslušenstvo Sportech. To zahŕňa predný spojler, inú masku chladiča, anténu v tvare žraločej plutvy, prahové nášľapy alebo logá Sportech. Súčasťou sú aj osemnásťpalcové zliatinové dvojfarebné kolesá alebo diódové svetlo nad korbou.

Paket možno kombinovať s čiernou, tmavomodrou, bielou a oranžovou farbou karosérie. Z novej Navary tým pádom môže byť celkom štýlové SUV. Napokon Nissan samotný s tým tak trochu počíta, keď na vyhotovenie Double Cab dáva viacprvkovú zadnú nápravu podobne, ako to mal predtým Pathfinder.

navara_1.jpgnavara_2.jpgnavara_4.jpgnavara_5.jpgnavara_3.jpgnavara_6.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY