vytisknout velikost písma Športový môže byť aj Nissan NP300 Navara. Tu je dôkaz

Športový môže byť aj Nissan NP300 Navara. Tu je dôkaz

Športové úpravy môže dostať naozaj každý automobil, aj keď nad zmyslom niektorých ostáva občas rozum stáť. Napríklad keď vezmete terénny pick-up Nissan NP300 Navara a necháte si na neho nasadiť krásne zliatinové kolesá a spojlery navyše.

Presne to sa stalo v Thajsku, kde si záujemcovia môžu k novej generácii Navary dokúpiť príslušenstvo Sportech. To zahŕňa predný spojler, inú masku chladiča, anténu v tvare žraločej plutvy, prahové nášľapy alebo logá Sportech. Súčasťou sú aj osemnásťpalcové zliatinové dvojfarebné kolesá alebo diódové svetlo nad korbou.

Paket možno kombinovať s čiernou, tmavomodrou, bielou a oranžovou farbou karosérie. Z novej Navary tým pádom môže byť celkom štýlové SUV. Napokon Nissan samotný s tým tak trochu počíta, keď na vyhotovenie Double Cab dáva viacprvkovú zadnú nápravu podobne, ako to mal predtým Pathfinder.

navara_1.jpgnavara_2.jpgnavara_4.jpgnavara_5.jpgnavara_3.jpgnavara_6.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY