vytisknout velikost písma Športový môže byť aj Nissan NP300 Navara. Tu je dôkaz

Športový môže byť aj Nissan NP300 Navara. Tu je dôkaz

Športové úpravy môže dostať naozaj každý automobil, aj keď nad zmyslom niektorých ostáva občas rozum stáť. Napríklad keď vezmete terénny pick-up Nissan NP300 Navara a necháte si na neho nasadiť krásne zliatinové kolesá a spojlery navyše.

Presne to sa stalo v Thajsku, kde si záujemcovia môžu k novej generácii Navary dokúpiť príslušenstvo Sportech. To zahŕňa predný spojler, inú masku chladiča, anténu v tvare žraločej plutvy, prahové nášľapy alebo logá Sportech. Súčasťou sú aj osemnásťpalcové zliatinové dvojfarebné kolesá alebo diódové svetlo nad korbou.

Paket možno kombinovať s čiernou, tmavomodrou, bielou a oranžovou farbou karosérie. Z novej Navary tým pádom môže byť celkom štýlové SUV. Napokon Nissan samotný s tým tak trochu počíta, keď na vyhotovenie Double Cab dáva viacprvkovú zadnú nápravu podobne, ako to mal predtým Pathfinder.

navara_1.jpgnavara_2.jpgnavara_4.jpgnavara_5.jpgnavara_3.jpgnavara_6.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY