vytisknout velikost písma Športová Škoda Fabia bude. A rovno ako kombi

Športová Škoda Fabia bude. A rovno ako kombi

Nebude to dlho trvať a Škoda predstaví športovú variantu odvodenú od modelu Fabia Combi. Tešíte sa teraz na nástupcu verzie RS s praktickejšou karosériou? Tak sa zase vráťme na zem, RS nebude a nič na tom nezmení ani pripravovaná novinka. Pôjde o koncept určený pre zraz GTI vo Wörthersee. Nič sériového z neho nevzíde.

Škoda dovezie na blížiacu sa akciu, kde sa očakáva účasť 200 000 fanúšikov, Fabiu R5 Combi. Áno, je to závodný špeciál R5, ktorý už si svoju súťažnú premiéru odbil na rely Šumava, ale ktorý tentoraz obliekol karosériu kombi. Technika by mala byť údajne zhodná, takže pod kapotou nájdeme preplňovanú tisícšesťstovku a chýbať nebude ani pohon všetkých kolies.

Zraz pri jazere Wörthersee prebehne v dňoch od 13. do 16. mája. Mladoboleslavská automobilka naň privezie aj študentský koncept FUNstar a chýbať nebude ani originálny súťažný špeciál Fabia R5.

Fabia R 5 Combi (1).jpgFabia R 5 Combi (2).jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY