vytisknout velikost písma Spoločnosť Rowen upravila Toyotu GT86. Prezrite si výsledok

Spoločnosť Rowen upravila Toyotu GT86. Prezrite si výsledok

Japonská spoločnosť Rowen International predstavila radikálne upravenú Toyotu GT86. Prezrieť si ju môžeme na rade fotiek aj na videu. Bohužiaľ, okrem zoznamu nových dielov na karosérii, dvadsaťpalcových diskov kolies a iného výfuku Rowen ďalšie podrobnosti predovšetkým o úprave motora nezverejnil.

Extravagantný dizajn zahŕňa nárazník s integrovanými diódami. Komu to nestačí, ten si môže zaobstarať ešte aj kapotu s výduchmi. Nechýbajú prahové nástavce, výduchy na predných blatníkoch, vzadu difúzor, dve dvojité koncovky výfuku a poriadne krídlo. Čo sa interiéru týka, Rowen vypustil do sveta len jednu fotku prezrádzajúcu volant s červeným karbónom a prítomnosť automatickej prevodovky.

Rowen nepatrí práve k spoločnostiam, ktoré by sa zaoberali decentnými úpravami. V ponuke nájdete napríklad aj dosť zbesilo vyzerajúcu Toyotu Prius, prípadne Land Cruiser V8, FJ Cruiser alebo model Hiace a ďalšie.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY