vytisknout velikost písma Spoločnosť Rowen dopriala svoju starostlivosť Nissanu 370Z. Bohužiaľ...

Spoločnosť Rowen dopriala svoju starostlivosť Nissanu 370Z. Bohužiaľ...

Japonská spoločnosť Rowen International predstavila novú sadu úprav určenú pre starnúci Nissan 370Z. Auto dostalo obvyklé veci na čele s novými nárazníkmi, poriadnym difúzorom vzadu a novým výfukom. Výsledok ale tak trochu stelesňuje tvrdenie o tom, že niekedy menej je viac.

Predný nárazník dostal od japonských dizajnérov veľa otvorov, pod neho sa nasťahoval ešte naviac spojler a ak si to budete priať, dostanete za príplatok aj diódy denného svietenia integrované do nárazníka.

Asi najviac sa ale Rowen vybláznil vzadu. Zadný nárazník opäť kombinuje mnoho rôznych otvorov, naviac je doplnený o riadny difúzor a veľké koncovky výfuku. Mimochodom aj za ten je potrebné si priplatiť. Ak si myslíte, že k "dokonalosti" ešte niečo chýba, potom máte samozrejme pravdu. Nie je tu klasický zadný spojler. Ale nebojte sa, Rowen už na Facebooku oznámil, že zadné krídlo dorazí čoskoro.

Že sa dizajnéri spoločnosti Rowen Internatiional neboja, to dokazuje okrem aktuálneho Nissanu napríklad aj úprava pre Toyotu GT86 z minulého roka. Pred časom potom rovnaký úpravca prezentoval aj vyladený Subaru Levorg.

rowen_1.jpgrowen_2.jpgrowen_3.jpgrowen_4.jpgrowen_6.jpgrowen_7.jpgrowen_5.jpgrowen_8.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY