vytisknout velikost písma Spoločnosť Rowen dopriala svoju starostlivosť Nissanu 370Z. Bohužiaľ...

Spoločnosť Rowen dopriala svoju starostlivosť Nissanu 370Z. Bohužiaľ...

Japonská spoločnosť Rowen International predstavila novú sadu úprav určenú pre starnúci Nissan 370Z. Auto dostalo obvyklé veci na čele s novými nárazníkmi, poriadnym difúzorom vzadu a novým výfukom. Výsledok ale tak trochu stelesňuje tvrdenie o tom, že niekedy menej je viac.

Predný nárazník dostal od japonských dizajnérov veľa otvorov, pod neho sa nasťahoval ešte naviac spojler a ak si to budete priať, dostanete za príplatok aj diódy denného svietenia integrované do nárazníka.

Asi najviac sa ale Rowen vybláznil vzadu. Zadný nárazník opäť kombinuje mnoho rôznych otvorov, naviac je doplnený o riadny difúzor a veľké koncovky výfuku. Mimochodom aj za ten je potrebné si priplatiť. Ak si myslíte, že k "dokonalosti" ešte niečo chýba, potom máte samozrejme pravdu. Nie je tu klasický zadný spojler. Ale nebojte sa, Rowen už na Facebooku oznámil, že zadné krídlo dorazí čoskoro.

Že sa dizajnéri spoločnosti Rowen Internatiional neboja, to dokazuje okrem aktuálneho Nissanu napríklad aj úprava pre Toyotu GT86 z minulého roka. Pred časom potom rovnaký úpravca prezentoval aj vyladený Subaru Levorg.

rowen_1.jpgrowen_2.jpgrowen_3.jpgrowen_4.jpgrowen_6.jpgrowen_7.jpgrowen_5.jpgrowen_8.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY