vytisknout velikost písma Spoločnosť Rowen dopriala svoju starostlivosť Nissanu 370Z. Bohužiaľ...

Spoločnosť Rowen dopriala svoju starostlivosť Nissanu 370Z. Bohužiaľ...

Japonská spoločnosť Rowen International predstavila novú sadu úprav určenú pre starnúci Nissan 370Z. Auto dostalo obvyklé veci na čele s novými nárazníkmi, poriadnym difúzorom vzadu a novým výfukom. Výsledok ale tak trochu stelesňuje tvrdenie o tom, že niekedy menej je viac.

Predný nárazník dostal od japonských dizajnérov veľa otvorov, pod neho sa nasťahoval ešte naviac spojler a ak si to budete priať, dostanete za príplatok aj diódy denného svietenia integrované do nárazníka.

Asi najviac sa ale Rowen vybláznil vzadu. Zadný nárazník opäť kombinuje mnoho rôznych otvorov, naviac je doplnený o riadny difúzor a veľké koncovky výfuku. Mimochodom aj za ten je potrebné si priplatiť. Ak si myslíte, že k "dokonalosti" ešte niečo chýba, potom máte samozrejme pravdu. Nie je tu klasický zadný spojler. Ale nebojte sa, Rowen už na Facebooku oznámil, že zadné krídlo dorazí čoskoro.

Že sa dizajnéri spoločnosti Rowen Internatiional neboja, to dokazuje okrem aktuálneho Nissanu napríklad aj úprava pre Toyotu GT86 z minulého roka. Pred časom potom rovnaký úpravca prezentoval aj vyladený Subaru Levorg.

rowen_1.jpgrowen_2.jpgrowen_3.jpgrowen_4.jpgrowen_6.jpgrowen_7.jpgrowen_5.jpgrowen_8.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY