vytisknout velikost písma Spoločnosť Mansory upravila Teslu Model S. Vyšší výkon nečakajte

Spoločnosť Mansory upravila Teslu Model S. Vyšší výkon nečakajte

Spoločnosť Mansory je známa tým, že vezme napríklad S63 AMG Coupé a dá mu 900 koní, že upraví šesťkolesovú triedu G na 840 koní alebo sme tu už mali od tohto úpravca napríklad aj triedu S vyladenú na tisíc koní. Nedávno ale prišla správa o tom, že aj Mansory chce byť ekologické. A tak tu máme upravenú Teslu Model S.

Ak očakávate, že ľudia od Mansory vyhodili elektrický pohon a pod kapotu dali opäť niečo, čo ponúkne výkon mnohých stoviek koní, potom budete sklamaní. O technike sa nepíše v tlačovej správe vôbec nič. Tentoraz sa totiž všetky úpravy obmedzili na dizajn.

Tesla Model S dostala nový predný nárazník s diódami denného svietenia, prahové nástavce, upravený zadný nárazník a decentný spojler. Všetko prirodzene z karbónu. Navyše tu sú tiež zelené prúžky a obrovské kolesá. Tie majú veľkosť 22 palcov.

V interiéri sa potom po novom objavujú kovové pedále, športový volant a na prahových lištách osvetlené logo. A opäť, rovnako ako vo vonkajšej karosérii, došlo aj tu na prvky s výraznou svietivo zelenou farbou.

mansorytesla_2.jpgmansorytesla_3.jpgmansorytesla_4.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY