vytisknout velikost písma Spoločnosť Lumma Design riadne vylepšila BMW X6 novej generácie

Spoločnosť Lumma Design riadne vylepšila BMW X6 novej generácie

Nová generácia BMW X6 bola predstavená len nedávno, na svete už sú ale prvé informácie o dôkladnom tuningu. Ten má na svedomí spoločnosť Lumma Design, ktorá zmenila dizajn, pridala patričné kolesá a navýšila výkon na 433 kW (590 koní). Základom pre úpravu nového BMW X6 sa stala zatiaľ najsilnejšia verzia používajúca benzínový osemvalec.

Motor po zásahu ľudí od Lumma Design ponúkne 433 kW (590 k) a 850 Nm. Maximálna rýchlosť činí 295 km/h. Čo sa dizajnu týka, očakávajte poriadnu dávku karbónových dielov. Iný je nárazník, prahy, kapota alebo štyri trochu zvláštne usporiadané koncovky výfuku.

Samozrejme nesmie chýbať aj zadný spojler a veľké kolesá. V tomto prípade majú rozmer 22 placov. Vnútri nájdeme čalúnenie Alcantarou a luxusné čiernou kožou.

Či je výsledok vydarený alebo prehnaný, to necháme na vás. My sa kloníme k druhej možnosti.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY