vytisknout velikost písma Spoločnosť Kahn Dizajn sa pozrela na Land Rover Discovery Sport

Spoločnosť Kahn Dizajn sa pozrela na Land Rover Discovery Sport

Spoločnosť Kahn Dizajn sa pozrela na nový Land Rover Discovery Sport. Výsledok si môžete pozrieť v priloženej fotogalérii, ale nič zásadné nečakajte, teda aspoň nie na prvý pohľad. Decentný tuning zahŕňa veľké kolesá, luxusnejší interiér a to je vlastne všetko.

Discovery Sport Ground Effect Edition, ako sa táto úprava volá, spoznáte predovšetkým podľa dvadsaťpalcových diskov obutých do pneumatík s rozmermi 275/40 R20. Kahn potom pridal aj červené brzdné strmene a nápis Discovery na kapote vymenil za nápis Kahn.

To dôležitejšie sa odohralo v interiéri, čo tiež spoznáte na fotkách. Tam sa nasťahovala luxusná červená koža, ktorá pokryla okrem sedadiel aj časť palubnej dosky, stred volantu, dvere a lakťové opierky. Kahn potom pridal ešte vŕtané kovové pedále a hliníkové prahové lišty.

Pod kapotou má toto auto motor SD4, teda silnejší naftový štvorvalec, ale o zvyšovanie výkonu tejto jednotky nehovorí tlačová správa vôbec nič.

kahn_disco_10.jpgkahn_disco_03.jpgkahn_disco_01.jpgkahn_disco_02.jpgkahn_disco_07.jpgkahn_disco_09.jpgkahn_disco_08.jpgkahn_disco_04.jpgkahn_disco_05.jpgkahn_disco_06.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY