vytisknout velikost písma Spoločnosť GGR vyladila Ford Focus ST na 300 koní

Spoločnosť GGR vyladila Ford Focus ST na 300 koní

Ford Focus ST je veľmi zábavné auto, ktoré rozhodne nemá nedostatok výkonu. Keby sa ale náhodou našiel niekto, komu by štandardných 184 kW (250 k) nestačilo, ten môže zavítať do spoločnosti Graham Goode Racing, ktorá ponúka kit "ST300". Ako názov napovedá, výsledkom bude päťdesiat koní navyše.

Tuning zahŕňa upravené sanie aj vylepšený výfuk a nový softvér riadiacej jednotky. Na miesto pôvodných 184 kW (250 k) a 360 Nm dostane Focus ST po inštalácii všetkého potrebného výkon 221 kW (300 k) a vrchol krútiaceho momentu 494 Nm.

Balíček vylepšení môžete kúpiť pre všetky Fordy Focus ST vyrobené od roku 2012. Cenu si v GGR stanovili na dvetisíc eur, pričom v tejto sume je zahrnutá aj odborná montáž. A komu nestačí ani Focus s výkonom 300 koní, ten si môže počkať na nové RS. To sa predstaví už budúci týždeň.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY