vytisknout velikost písma Spoločnosť G-Power pripravila 455 koní pre trikrát preplňovaný X6

Spoločnosť G-Power pripravila 455 koní pre trikrát preplňovaný X6

Trikrát preplňovaný dieselový šesťvalec, ktorý okrem iných používa aj X6 M50d, rozhodne nie je slabý, ale niekomu by predsa len mohol pripadať málo výkonný. Obzvlášť, keď má Audi model SQ7 s naftovým šesťvalcom s výkonom cez 400 koní. Riešenie? Tuning. Napríklad ten od spoločnosti G-Power.

Tá pripravila vec, ktorá sa volá Bi-Tronik 5 V1. Ide o prídavnú riadiacu jednotku umiestnenú medzi motor a originálnu riadiacu jednotku. Ak idete pokojne, motor funguje v sériovom režime, ak zrýchlite, táto nová jednotka začne upravovať výstupné signály a výsledkom by mali byť parametre 335 kW (455 koní) a 870 Nm. Pre porovnanie, sériové parametre trikrát preplňovaného dieselu sú 280 kW (381 koní) a 740 Nm.

Záujemcovia môžu prípadne siahnuť ešte po úprave továrenskej riadiacej jednotky, vďaka ktorej by mali získať lepšiu odozvu na plyn. Drobný detailom na záver potom je napríklad odstránenie obmedzovača rýchlosti. A keby to stále nestačilo, môžete si kúpiť napríklad tmavé disky veľkosti 23 palcov.

gpower_3.jpggpower_4.jpggpower_5.jpggpower_6.jpggpower_1.jpggpower_2.jpggpower_7.jpg
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY