vytisknout velikost písma Spoločnosť G-Power pripravila 455 koní pre trikrát preplňovaný X6

Spoločnosť G-Power pripravila 455 koní pre trikrát preplňovaný X6

Trikrát preplňovaný dieselový šesťvalec, ktorý okrem iných používa aj X6 M50d, rozhodne nie je slabý, ale niekomu by predsa len mohol pripadať málo výkonný. Obzvlášť, keď má Audi model SQ7 s naftovým šesťvalcom s výkonom cez 400 koní. Riešenie? Tuning. Napríklad ten od spoločnosti G-Power.

Tá pripravila vec, ktorá sa volá Bi-Tronik 5 V1. Ide o prídavnú riadiacu jednotku umiestnenú medzi motor a originálnu riadiacu jednotku. Ak idete pokojne, motor funguje v sériovom režime, ak zrýchlite, táto nová jednotka začne upravovať výstupné signály a výsledkom by mali byť parametre 335 kW (455 koní) a 870 Nm. Pre porovnanie, sériové parametre trikrát preplňovaného dieselu sú 280 kW (381 koní) a 740 Nm.

Záujemcovia môžu prípadne siahnuť ešte po úprave továrenskej riadiacej jednotky, vďaka ktorej by mali získať lepšiu odozvu na plyn. Drobný detailom na záver potom je napríklad odstránenie obmedzovača rýchlosti. A keby to stále nestačilo, môžete si kúpiť napríklad tmavé disky veľkosti 23 palcov.

gpower_3.jpggpower_4.jpggpower_5.jpggpower_6.jpggpower_1.jpggpower_2.jpggpower_7.jpg
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY