vytisknout velikost písma Špionáž: Nástupca Bugatti Veyron chytený takmer bez maskovania

Špionáž: Nástupca Bugatti Veyron chytený takmer bez maskovania

Hoci sa Volkswagen snaží v súčasnej zložitej situácii šetriť, kde sa dá, projekt nástupcu superšportu Bugatti Veyron pokračuje. Koncept vraj uvidíme na jar v Ženeve. Dokonca už sa vyrábajú testovacie prototypy, jeden taký vyfotil Erico Hessel a fotku zverejnil na Instagramu:

 

Prototyp je takmer bez maskovania. Iste, do "sériovej" výroby sa toho môže ešte veľa zmeniť, ale experimentálne auto vyzerá pomerne hotové, len sa skrýva pod matnou čiernou farbou. Vidieť sú proporcie pripomínajúce Veyron Super Sport a prvky odkazujúce napríklad na Porsche 918 Spyder.

O technike sa vie len to, že má byť na pohon použitý modernizovaný preplňovaný šestnásťvalec 8,0 l z Veyronu. Má ale dostať štyri elektricky ovládané turbá a aj hybridný pohon. Výsledný výkon bude činiť minimálne 1500 koní a maximálna rýchlosť opäť prekročí 400 km/h.

Pre nové Bugatti, ktoré sa možno bude volať Chiron, sú tiež vyvíjané nové pneumatiky, ktoré zvládnu maximálnu rýchlosť až 450 km/h. Súčasný Veyron musel byť práve kvôli pneumatikám obmedzený na 415 km/h, aj keď zvládol 434 km/h.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY