vytisknout velikost písma Špeciál 2008 sa odhaľuje, Peugeot bude opäť pretekať na Dakare

Špeciál 2008 sa odhaľuje, Peugeot bude opäť pretekať na Dakare

Minulý rok sa Peugeot ukázal so svojím špeciálom na Pikes Peak, pričom Sébastien Leob deklasoval zvyšok štartového poľa, stanovil nový rekord a mohol sa s kľudom odsťahovať do seriálu WTCC, kde sa pravdepodobne stane niečo podobné. A v Peugeote začali hľadať novú výzvu. Tou nakoniec nebude nič menšieho než dakarská rallye.

Pegueot v tomto podujatí býval veľmi úspešný. Od roku 1987 vyhral štyri ročníky za sebou. Najprv so špeciálom 205 T16 Grand Raid, potom s modelom 405 T16 Grand Raid. Budúci rok sa táto automobilka postaví na štart juhoamerického maratónu s novým špeciálom 2008 DKR. Zatiaľ je k dispozícii prvý obrázok, ďalšie podrobnosti sľubuje tlačová správa na pekingský autosalón a dátum 20. apríla.

Peugeot spojil sily so spoločnosťami Total a Red Bull. Za volantom nového špeciálu sa predstaví Carlos Sainz a Cyril Despres, ktorý podľa svojich slov štartom s automobilom začínajú "nový život". Obaja majú samozrejme skúseností z tejto súťaže na rozdávanie. Mini (respektíve BMW) má určite už teraz o čom premýšľať.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY