vytisknout velikost písma Španielska polícia do svojej flotily angažovala Renault Mégane RS

Španielska polícia do svojej flotily angažovala Renault Mégane RS

V poslednom čase sme písali na tému športových automobilov v službách polície. Dnes môžeme do tejto zbierky pridať tretiu položku, ktorá sa týka španielskej polície, konkrétne policajtov z Madridu. Tamojšie oddelenie posilnilo o dva exempláre Renaultu Mégane RS. Na rozdiel od dubajských alebo britských kolegov (tí dostali Ariel Atom) sa španielska novinka v jednej veci podstatne líši. Mégane RS bude naozaj "pomáhať a chrániť".

Zrejme aj preto dostali obidva kusy okrem policajných polepov a nevyhnutnej výbavy tiež kevlarové predné dvere.

V kontexte Španielska sa hodí pripomenúť, že tamojší policajti minulý rok dostali podstatne účinnejšiu zbraň než akou je Mégane RS. Koncom marca 2013 bol uvedený do prevádzky vrtuľník schopný z kilometrovej vzdialenosti zmerať a vyfotografovať rýchlo idúce vozidlo.

Hoci toto zariadenie dokáže zaznamenať rýchlosť až 360 km/h, počítalo sa s použitím skôr na okresné komunikácie. Ak nedošlo k nejakej zmene, mal by sa Mégane RS tým pádom objavovať skôr na diaľniciach.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY