vytisknout velikost písma Space Tourer, Traveller aj Proace majú od Euro NCAP za päť

Space Tourer, Traveller aj Proace majú od Euro NCAP za päť

Automobilky Peugeot, Citroën a Toyota nedávno svetu predstavil svoje nové dodávky označené ako Traveller, Spacetourer a Proace. Všetky tri autá sú technicky identické, vyrábať sa budú na jednej linke a vzájomne sa líšia len dizajnom. Aktuálne má táto trojica už za sebou tiež nárazové testy Euro NCAP, ktoré zvládla s vyznamenaním.

Traveller, Spacetourer aj nová Toyota Proace totiž majú vo svojich výsledkoch zapísané päťhviezdičkové hodnotenie, pričom za ochranu dospelých osôb bolo udelených 87%, ochrana detí je hodnotená na 91%, v prípade chodcov je výsledkom 64% a za ponuku bezpečnostných asistentov si nová úžitková trojica odniesla 78%.

Všetky tri dodávky sa oficiálne svetu predstavia až na autosalóne v Ženeve na jar budúceho roka. Prirodzene si zákazníci budú môcť vybrať z viacerých variantov od ľahkého úžitkového vozidla až po čisto osobnú verziu.

ncap_1.jpgncap_2.jpgncap_3.jpgncap_4.jpgncap_5.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY