vytisknout velikost písma Smutný deň pre milovníkov miniautíčiek. Slávna zbierka Bruce Weinera končí

Smutný deň pre milovníkov miniautíčiek. Slávna zbierka Bruce Weinera končí

Najväčšie múzeum malých vozidiel na svete končí. Na internetových stránkach sa objavila veta The Museum Collection in Madison GA is now closed to the General Public forever! Microcar Museum Bruce Weinera s dvoma stovkami miniatúrnych vozov išlo do aukcie.

V ponuke bol napríklad automobil BMW Isetta z roku 1956. Bruce Werner očakával, že by za neho mohol dostať 45 000 až 50 000 dolárov. Alebo Trabant z roku 1958, Velocar Camionette Motoriseé z roku 1935. Jedným z najdrahších automobilov bol Fuji Cabin z roku 1955 (za 75 000 až 100 000 dolárov).

Nechýbal samozrejme ani zástupca z Česka - Velorex Oskar z roku 1959. Očakávalo sa, že zmení majiteľa za 15 000 až 20 000 dolárov.

info1-640.jpg

Múzeum sídlilo v päťtisícovom Madisone v štáte Georgia a každý rok ho navštívilo 35 000 obdivovateľov minivozidiel.

Zbierka predstavovala hlavne vozidlá pochádzajúce z obdobia od konca 40. rokov minulého storočia až po rok 1964. Mali motory s objemom 700 cm ³ alebo menšie (mnohé 250 cm ³ a 50 cm ³) a dvoje dvere (alebo menej).

 

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY