vytisknout velikost písma Smart ForTwo Brabus v špeciálnej edícii podľa návrhov fanúšikov

Áno, pôvodné Smart ForTwo sa zatiaľ stále vyrába! Teraz o sebe chce dať vedieť limitovanou sériou.
Smart ForTwo Brabus v špeciálnej edícii podľa návrhov fanúšikov

Tá vzniká pod patronátom oddelenia Brabus a pod menom Fan Edition a na jej prípravách sa môžete podieľať aj vy, ak navštívite špeciálnu internetovú stránku Smart-Fan-Edition. V rámci päťkolového hlasovania môžu zákazníci vyberať odtieň lakovania karosérie, farbu dominantného rámu Tridion, dizajn zliatinových ráfikov a kombináciu čalúnenia interiéru. Ak sa do tejto akcie plánujete zapojiť, poponáhľajte si: poslednú príležitosť budete mať 19. mája.

Táto "súťaž" teraz už beží a v dobe edície tohto článku sa do nej zapojilo 749 účastníkov, ktorí vo farbách karosérie volili medzi perleťovo bielou, tmavo modrou s vysokým leskom, matne ružovou, matne saténovo zlatou a matne žltou a zelenou. A pre trochu motivácie je potrebné dodať, že víťaz tejto súťaže si zájde do Portugalska. Ak si na Smart Brabus nejako nemôžete spomenúť, pripomenieme vám aspoň sériu Smart ForTwo Brabus Made by WeSC.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY