vytisknout velikost písma Slováci sú podľa prieskumu vlastenci. Continental vezme 30 z nich na EURO 2016

Spoločnosť Continental zamerala svoj aktuálny prieskum na tému národnej hrdosti a vzťahu Slovákov k všetkému, čo našu krajinu reprezentuje ako „domáce“. Výsledky ukázali, že tunajší milovníci športu sú patrioti telom aj dušou. Fandenie počas športových zápasov národných tímov 83 % opýtaných označuje za chvíle, kedy silno vníma spolupatričnosť so Slovenskou republikou. 66 % z nás pri zápoleniach domácich reprezentantov podporuje, medzi najčastejšie zmieňované duely zaradili zápasy v hokeji (93%) a vo futbale (66 %). Možnosť podporiť domácu futbalovú reprezentáciu teraz fanúšikom ponúka spoločnosť Continental, partner tohoročných Majstrovstiev Európy vo futbale UEFA EURO 2016TM.
Slováci sú podľa prieskumu vlastenci. Continental vezme 30 z nich na EURO 2016

Lístkami pre dvoch na zápas Slovensko–Anglicko vo francúzskom Saint Étienne 20. júna odmení 15 súťažiacich, ktorí zakúpia 4 letné pneumatiky Continental pre osobné alebo 4x4 automobily a úspešne splnia súťažnú úlohu na www.contifubal.sk.

Slováci ako fanúšikovia

Aktuálny prieskum spoločnosti Continental odhalil, že Slováci sú národom fanúšikov. Domácich reprezentantov podporuje 66 % z nás, ďalších 17 % aspoň niekedy. Športy, v ktorých slovenským tímom fandíme najviac, sú hokej a futbal. „Našim“ ale držíme palce aj v športoch ako volejbal, basketbal, hádzaná a slušnej obľube fanúšikov sa teší aj florbal.

Výkony domácich reprezentantov tiež najčastejšie, u 83% opýtaných, vyvolávajú pocit silnej spolupatričnosti so Slovensko republikou. Pre 70 % respondentov sú dôvodom k hrdosti na našu krajinu úspechy na poli techniky, 68% je hrdých na  historický odkaz.

S Continentalom za víťazstvom!

Značka Continental sa rozhodla sprostredkovať slovenským fanúšikom neopakovateľné momenty vďaka možnosti osobne podporiť národné futbalové mužstvo počas zápasu Slovensko-Anglicko, ktorý sa v rámci Majstrovstiev Európy vo futbale UEFA EURO 2016™ odohrá 20. júna na štadióne vo francúzskom Saint-Étienne.

Continental ako partner celoeurópskeho futbalového sviatku štartuje súťaž "S nami za víťazstvom", prostredníctvom ktorej ponúkne 15 zákazníkom po 2 vstupenky na tento prestížny duel. Do súťaže sa môžu na webe http://www.contifutbal.sk registrovať všetci, ktorí po 21. marci zakúpia prostredníctvom e-shopu či v kamenných predajniach sadu 4 letných pneumatík Continental pre osobné alebo 4x4 vozidlá.

Výhercovia musia v období od 4. do 30. apríla v časovom limite čo najpresnejšie označiť na slepej mape Európy 7 vybraných futbalových štadiónov. Výsledky budú vyhlasované v štyroch samostatných výherných termínoch. Víťazom každého súťažného týždňa sa stáva účastník, ktorý v jeho priebehu získa najvyšší počet herných bodov. Viac informácií nájdete na http://www.continental.sk a www.contifutbal.sk.

Náš vzťah k všetkému slovenskému

Prieskum ďalej zisťoval, akú úlohu hrá pre respondentov pôvod nakupovaného tovaru. V segmente potravín a nápojov výrazne prevažuje záujem o domácu produkciu. Pri automobiloch sa 20% opýtaných vyjadrilo v prospech domácej a 55% zahraničnej produkcie, pri pneumatikách potom 33% Slovákov preferuje na Slovensku vyrobené, 42% ostatné.

Medzi plášte pochádzajúce zo Slovenskej republiky patria aj najnovšie prémiové letné pneumatiky SportContactTM 6 a ContiPremiumContactTM 5, vyrábané v púchovskom závode Continental Matador Rubber.

BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Octavia II je úplne iná liga

Jazdenka Škoda Octavia II

Škoda Octavia je kvalitná a pevná. Ako sme ale napísali v úvode, jej najväčším problémom býva nejasný pôvod mnohých ojazdených áut, obľúbenosť medzi zlodejmi a podvodníkmi a predovšetkým nerealistické očakávania od potenciálnych kupcov.

23. 12. 2016 | Dalibor Žák
Test Jaguar F-Pace S: Anglický rýchlik

Test Jaguar F-Pace S

Jaguar F-Pace S je zaujímavý predovšetkým spôsobom, akým dokáže kombinovať komfort a nadpriemerné jazdné zručnosti.

22. 12. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY