vytisknout velikost písma Sledujte naživo: Mercedes S 500 prešiel 100 km bez šoféra v bežnej premávke

Sledujte naživo: Mercedes S 500 prešiel 100 km bez šoféra v bežnej premávke

Automobilka Daimler oznámila, že Mercedes-Benz triedy S osadený systémom autonómnej jazdy Intelligent Drive úspešne prešiel 100 km z Mannheimu do Pforzheimu v podmienkach reálnej prevádzky.

Vozidlo sa na ceste muselo vysporiadať so semaformi, kruhovými objazdmi, chodcami, cyklistami aj koľajovými vozidlami. Podrobnosti Mercedes zverejní dnes o 17:30 na tlačovej konferencii, ktorú môžete sledovať naživo priamo tu:

Automobilka chce uviesť modely schopné jazdy bez vodiča na trh do roku 2020. Rovnakú métu si stanovil takisto Nissan, ktorého autonómne prototypy sme šoférovali - pardon, vlastne nešoférovali - pred dvoma týždňami v Kalifornii.

13C857_05.jpg13C857_06.jpg13C857_11.jpg
Autonómne trieda S si musela poradiť s prechodmi pre chodcov alebo stojacimi prekážkami
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY