vytisknout velikost písma Sledujte naživo frankfurtský večer skupiny Volkswagen

Priamy prenos sa začína dnes o pol ôsmej večer. Koncern na ňom predstaví hlavné premiéry všetkých svojich značiek.
Sledujte naživo frankfurtský večer skupiny Volkswagen

Skupina Volkswagen odhaľuje svoje najvýznamnejšie novinky tradične v predvečer autosalónu v rámci slávnostného večera, kedy na pódium postupne predstúpia najvyšší predstavitelia všetkých koncernových značiek. Nebude tomu inak ani tento rok. A vy môžete sledovať veľkolepú akciu, ktorá má motto "On the move", živo.

Určite sa bude na čo pozerať. Audi by malo ukázať koncept Q6, Seat a Bentley svoje prvé SUV, Volkswagen nový Tiguan... Uvidíme, či sa Škoda uspokojí so Superbom Greenline a Sportline, alebo vytiahne z rukáva nejakú vyššiu kartu. A chýbať nebude ani Ducati, ktoré vo Frankfurte odhalí nový Monster 1200 R - najsilnejší "naháč" v histórii kultovej bolonskej značky.

Stačí sa dnes okolo pol ôsmej večer vrátiť k tomuto článku a pustiť si priamy prenos v nasledujúcom vloženom okne.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY