vytisknout velikost písma Škoda zmení do roku 2015 vzhľad svojich showroomov

Škoda zmení do roku 2015 vzhľad svojich showroomov

V nadväznosti na modelovú ofenzívu a nový dizajn posledných modelov prichádza automobilka Škoda s ďalšou novinkou, ktorá sa tentoraz týka vzhľadu showroomov. Do roku 2015 má dostať novú vizáž všetkých 5300 dílerstiev, ktoré Škoda celosvetovo má.

Cieľom je vytvoriť jednoduché priestory, ktoré budú pre zákazníkov ľahko rozpoznateľné, príjemné a budú nadväzovať na aktuálny dizajn automobilov. Hlavnú úlohu budú hrať farby biela, zelená a šedá, v interiéri očakávajte okrem toho tiež hnedé drevo.

Dominantou sa má stať rozsiahla presklená plocha a zelený vchod. Okrem názvu dealerstva a loga automobilky bude na jednej strane umiestnený aj veľký banner, prípadne ten môže byť nahradený veľkoplošnou obrazovkou. Tu sa budú prezentovať nové modely. Konkrétne veľkosť sa pohybuje od 4x4 do 8x8 m

Škoda pri tvorbe nového vzhľadu showroomov údajne vzala do úvahy cez päť tisíc návrhov od svojich dílerov.

Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

27. 4. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY