vytisknout velikost písma Škoda zmení do roku 2015 vzhľad svojich showroomov

Škoda zmení do roku 2015 vzhľad svojich showroomov

V nadväznosti na modelovú ofenzívu a nový dizajn posledných modelov prichádza automobilka Škoda s ďalšou novinkou, ktorá sa tentoraz týka vzhľadu showroomov. Do roku 2015 má dostať novú vizáž všetkých 5300 dílerstiev, ktoré Škoda celosvetovo má.

Cieľom je vytvoriť jednoduché priestory, ktoré budú pre zákazníkov ľahko rozpoznateľné, príjemné a budú nadväzovať na aktuálny dizajn automobilov. Hlavnú úlohu budú hrať farby biela, zelená a šedá, v interiéri očakávajte okrem toho tiež hnedé drevo.

Dominantou sa má stať rozsiahla presklená plocha a zelený vchod. Okrem názvu dealerstva a loga automobilky bude na jednej strane umiestnený aj veľký banner, prípadne ten môže byť nahradený veľkoplošnou obrazovkou. Tu sa budú prezentovať nové modely. Konkrétne veľkosť sa pohybuje od 4x4 do 8x8 m

Škoda pri tvorbe nového vzhľadu showroomov údajne vzala do úvahy cez päť tisíc návrhov od svojich dílerov.

Dlho očakávaný test: Porsche Macan 2.0T

Dlho očakávaný test: Porsche Macan 2.0T

Nájdu sa mnohí, ktorí odošlú Porsche kvôli štvorvalcovému crossoveru kade ľahšie. Faktom ale je, že toto auto svoj predajný zmysel má a funguje veľmi dobre.

26. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Volkswagen Golf VII je skvelý, ale dieselu by sme sa vyhli

Test jazdenky: Volkswagen Golf VII

Ak vás moderný Golf VII láka ako ojazdené auto, dobre si rozmyslite, čo chcete.

26. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY