vytisknout velikost písma Škoda zmení do roku 2015 vzhľad svojich showroomov

Škoda zmení do roku 2015 vzhľad svojich showroomov

V nadväznosti na modelovú ofenzívu a nový dizajn posledných modelov prichádza automobilka Škoda s ďalšou novinkou, ktorá sa tentoraz týka vzhľadu showroomov. Do roku 2015 má dostať novú vizáž všetkých 5300 dílerstiev, ktoré Škoda celosvetovo má.

Cieľom je vytvoriť jednoduché priestory, ktoré budú pre zákazníkov ľahko rozpoznateľné, príjemné a budú nadväzovať na aktuálny dizajn automobilov. Hlavnú úlohu budú hrať farby biela, zelená a šedá, v interiéri očakávajte okrem toho tiež hnedé drevo.

Dominantou sa má stať rozsiahla presklená plocha a zelený vchod. Okrem názvu dealerstva a loga automobilky bude na jednej strane umiestnený aj veľký banner, prípadne ten môže byť nahradený veľkoplošnou obrazovkou. Tu sa budú prezentovať nové modely. Konkrétne veľkosť sa pohybuje od 4x4 do 8x8 m

Škoda pri tvorbe nového vzhľadu showroomov údajne vzala do úvahy cez päť tisíc návrhov od svojich dílerov.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY