vytisknout velikost písma Škoda začína predávať „hebučkú“ edíciu pre model Yeti

Škoda začína predávať „hebučkú“ edíciu pre model Yeti

Zastúpenie jednotlivých automobiliek občas pripraví pre svoj ​​trh nejakú tú špecialitu. V našich končinách môžeme ako príklad uviesť napríklad Mitsubishi, ktoré ponúka pre ASX za príplatok možnosť zväčšiť batožinový priestor na 488 l (takže vás zbaví rezervy). Ako sme dnes písali, v Rakúsku pre zmenu nachystali Duster upravený na spôsob dodávok. S veľmi zaujímavou novinkou však prichádza britská Škoda.

Tá na svojom Facebooku hrdo oznamuje, že dnešným dňom zahajuje predaj špeciálnej edícia určenej pre model Yeti. Novinka sa volá Yeti Ice a spočíva v špeciálnej vrstve z umelej kožušiny, ktorá pokrýva celú karosériu. Jej vývoj majú údajne na svedomí inžinieri Škoda pracujúci v Himalájach. Prvé úplne oficiálne fotky už sú taktiež k dispozícii.

Kožušinová Škoda Yeti by určite bola veľmi zaujímavým autom, predovšetkým po takej peknej zimnej prechádzke, pohľad na dnešný dátum ale dáva tušiť, o čo britskej Škode presne išlo. V minulosti už rovnakým spôsobom svojich fanúšikov pobavilo napríklad Volvo, ktoré prezentovalo systém External Vehicle Protection. Ten v prípade nehody obalí celý automobil airbagom. Najďalej ale zašlo BMW, keď minulý rok celkom seriózne postavilo M3 s karosériou pick-up.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY