vytisknout velikost písma Škoda začína predávať „hebučkú“ edíciu pre model Yeti

Škoda začína predávať „hebučkú“ edíciu pre model Yeti

Zastúpenie jednotlivých automobiliek občas pripraví pre svoj ​​trh nejakú tú špecialitu. V našich končinách môžeme ako príklad uviesť napríklad Mitsubishi, ktoré ponúka pre ASX za príplatok možnosť zväčšiť batožinový priestor na 488 l (takže vás zbaví rezervy). Ako sme dnes písali, v Rakúsku pre zmenu nachystali Duster upravený na spôsob dodávok. S veľmi zaujímavou novinkou však prichádza britská Škoda.

Tá na svojom Facebooku hrdo oznamuje, že dnešným dňom zahajuje predaj špeciálnej edícia určenej pre model Yeti. Novinka sa volá Yeti Ice a spočíva v špeciálnej vrstve z umelej kožušiny, ktorá pokrýva celú karosériu. Jej vývoj majú údajne na svedomí inžinieri Škoda pracujúci v Himalájach. Prvé úplne oficiálne fotky už sú taktiež k dispozícii.

Kožušinová Škoda Yeti by určite bola veľmi zaujímavým autom, predovšetkým po takej peknej zimnej prechádzke, pohľad na dnešný dátum ale dáva tušiť, o čo britskej Škode presne išlo. V minulosti už rovnakým spôsobom svojich fanúšikov pobavilo napríklad Volvo, ktoré prezentovalo systém External Vehicle Protection. Ten v prípade nehody obalí celý automobil airbagom. Najďalej ale zašlo BMW, keď minulý rok celkom seriózne postavilo M3 s karosériou pick-up.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY