vytisknout velikost písma Škoda VisionC: Koncept nového SUV na prvých oficiálnych skicách

Škoda zverejnila prvé oficiálne obrázky novej štúdie, ktorá v Ženeve naznačí podobu modelu KodiaQ.
Škoda VisionC: Koncept nového SUV na prvých oficiálnych skicách

Škoda vezie do Ženevy koncept nového SUV. Mladoboleslavská automobilka dnes vypustila do sveta prvé oficiálne obrázky naznačujúce to, ako bude štúdia vyzerať. Novinka nesie označenie Visions, čo je odkaz na VisionC z roku 2014. Písmeno S má symbolizovať kategórii SUV.

V prvej tlačovej správe, ktorú nájdete nižšie, Škoda veľa faktických údajov nepovedala. Za zmienku stojí skutočnosť, že ide o SUV s dĺžkou 4,7 m, šírkou 1,91 m a výškou 1,68 m, ktoré má vo vnútri tri rady sedadiel. Interiér je ale šesťmiestny. Ako už určite viete, sériová verzia, ktorá sa veľmi pravdepodobne bude volať KodiaQ, sa v praxi zaradí nad model Yeti.

Po technickej stránke mnoho prekvapení nečakajme. Základom bude Volkswagen Tiguan novej generácie, ktorý v predĺženej sedemmiestnej verzii mieri na americký trh. Svoje SUV v Ženeve ukáže aj Seat, v jeho prípade by už malo ísť o sériové prevedenie.

vision_s_1.jpgvision_s_2.jpgvision_s_3.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY