vytisknout velikost písma Škoda VisionC je tu: päť dverí, štyri miesta a jedna-štvorka pod kapotou

Škoda VisionC je tu: päť dverí, štyri miesta a jedna-štvorka pod kapotou

Najväčšie lákadlo ženevského stánku automobilky Škoda je tu. Na svete sú oficiálne obrázky aj informácie týkajúce sa štúdie VisionC. Tá prichádza s päťdverovou karosériou, štvormiestnym interiérom, rozmerným batožinovým priestorom a predovšetkým zaujímavým dizajnom. Ako už bolo niekoľkokrát povedané, tento koncept naznačuje smer, akým sa bude uberať dizajn pripravovaných modelov. Páči sa vám?

Základom pre VisionC je opäť platforma MQB, tlačová správa sľubuje tiež nízku hmotnosť a dobrú aerodynamiku. Kto by ale čakal pod kapotou niečo zaujímavé, ten bude pravdepodobne sklamaný. Toto kupé totiž používa benzínovú jedna-štvorku s výkonom 110 koní, pričom ide o motor upravený pre prevádzku na zemný plyn. V bližšie nešpecifikovanom jazdnom režime spotrebuje 3,4 kg.

"ŠKODA VisionC je predzvesťou ďalšej evolúcie dizajnu značky ŠKODA. Podčiarkuje vzostup automobilky. Vozidlo je dôkazom vynikajúcej dizajnérskej a vývojárskej kompetencie a podčiarkuje dynamiku a vysokú hodnotu značky s bohatou tradíciou," hovorí Prof. Dr h.c. Winfried Vahland, predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY