vytisknout velikost písma Škoda v ČR začína ponúkať dvojročný prenájom automobilu

Škoda v ČR začína ponúkať dvojročný prenájom automobilu

Mladoboleslavská automobilka dnes v ČR oficiálne začala svojim zákazníkom ponúkať prenájom nových automobilov. Ide o formu operatívneho lízingu, kedy si záujemcovia vyberú auto a po dobu dvoch rokov budú každý mesiac platiť predpísanú pevnú mesačnú splátku. Vozidlo bude po dvoch rokoch následne predané v rámci programu Škoda Plus.

K dispozícii sú dve úrovne: Štart a Komplet. Lacnejšé Štart zahŕňa povinné ručenie, havarijné poistenie (spoluúčasť 5% alebo 1%) a pripoistenie skiel. Komplet pridá servis a sadu zimných pneumatík. Najlacnejšie je Citigo, za ktoré zaplatíte 4499 Kč. K dispozícii sú tiež modely Rapid, Octavia, Octavia Combi a Yeti.

Autá určené na prenájom sú po stránke motorizácie a výbavy dané. Zákazník si síce môže objednať vozidlo priamo z výroby, ale meniť možno iba farbu karosérie. Druhým zaujímavým faktom je obmedzenie kilometrov. Maximálne môžete nabehnúť v priebehu dvoch rokov 40 000 km. Ak tejto hranice dosiahnete skôr, vozidlo samozrejme vrátiť nemožno. Za každý kilometer navyše vám bude účtovaný poplatok 1,5 € bez DPH.

pronajem.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY