vytisknout velikost písma Škoda v Číne: namiesto Haorui prichádza Supai

Škoda v Číne: namiesto Haorui prichádza Supai

Mladoboleslavská automobilka už pred dlhšou dobou oznámila modelovú ofenzívu s cieľom podstatne zvýšiť svoje predaje. Súčasťou tejto snahy sú tiež aktivity na čínskom trhu, kde si okrem iného miestni zákazníci mohli zaobstarať model Haorui, čo nie je nič iné, než čínska Škoda Superb.

Lenže ako je známe, Superb prešiel faceliftom a ten postupne doputoval aj do spomínanej Číny. Už od augusta sa tu modernizovaná verzia ponúka a zrejme aby bola ľahšie rozpoznateľná, nevolá sa Haorui, ale supa. Nové meno údajne vzniklo čínskym prepisom pôvodného názvu Superb. Žiadne ďalšia prekvapenia nečakajte, zmeny sú v podstate rovnaké, aké poznáme z českého trhu. V Číne sa vozidlo predáva s preplňovanými benzínovými motormi s objemom 1,4 l, 1,8 la 2,0 l.

Za prvú polovicu roka 2013 predala Škoda v Číne 120 200 automobilov, čo predstavuje oproti minulému roku pokles o 0,4%.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY