vytisknout velikost písma Škoda ukazuje vo Frankfurte nové verzie Superbu a Rapidu

Škoda ukazuje vo Frankfurte nové verzie Superbu a Rapidu

Hlavnou novinkou automobilky Škoda je tento rok vo Frankfurte nový Superb Combi, ktorý už sme ale videli skôr a ktorý napokon už jazdí po českých a slovenských cestách. A tak sa fanúšikovia musia uspokojiť len s čiastkovými novinkami, ktoré priviezla mladoboleslavská automobilka hneď štyri. Dve sa týkajú modelu Superb, dve má na svedomí Rapid.

Superb dorazil do Frankfurtu v športovej a ekolgicky strihanej verzii. Ako už bolo dopredu jasné, Superb RS je vec zatiaľ zakázaná, takže sa k slovu dostala iba výbava Sportline. Tá pridá ľahko športovejší vzhľad, inak sa nič nemení, čo ale neznamená, že je Superb pomalé auto. Vrcholná verzia 2.0 TSI 4x4 (280 k) je najrýchlejšia Škoda v ponuke.

150914 SKODA at Volkswagen Group Night IAA 2015 - 01.jpg150914 SKODA at Volkswagen Group Night IAA 2015 - 02.jpgPre svoju prezentáciu na spoločnom koncernovom večeri pred autosalónom si Škoda vybrala Superb Combi v športovo štylizovanom prevedení Sportline

Pravým opakom Sportline je Superb Greenline. Aj ten už bol predstavený skôr, takže len stručne zopakujeme, že vďaka klasickým úpravám typu nižšieho podvozku alebo pneumatikám s nízkym valivým odporom sa má toto prevedenie dostať na spotrebu 3,7 l/100 km, čo dáva dojazd približne 1800 km.

Popri dvoch noviniek týkajúcich sa Superbu sa na stánku Škoda ukážu aj Rapid Monte Carlo a zaujímavo vyzerajúci Rapid Spaceback Scout.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY