vytisknout velikost písma Škoda ukázala VisionC naživo, pozrite si fotky zo Ženevy

Škoda ukázala VisionC naživo, pozrite si fotky zo Ženevy
Zoznam kapitol
  1. Škoda VisionC
  2. Fotogaléria

Tradične v predvečer zahájenia ženevského autosalónu predstavil koncern Volkswagen svoje premiéry na slávnostnom večeri, ktorý tentoraz niesol názov "Future Tracks".

Screen Shot 2014-03-03 at 19.44.55.pngScreen Shot 2014-03-03 at 19.45.05.pngScreen Shot 2014-03-03 at 19.45.13.pngScreen Shot 2014-03-03 at 19.45.15.png
Podľa W. Vahlanda koncept naznačuje podobu budúcich sériových škodoviek

Ako prvý nastúpil na pódium Stephan Winkelmann, aby po prvýkrát naživo ukázal nové Lamborghini Huracan. Zhruba o trištvrte na osem ho vystriedal Dr Winfried Vahland, ktorý riadi Škodu Auto. A z pomyselného rukáva vytiahol rovno najväčší triumf - koncepčnú štúdiu Škoda VisionC.

Koncept päťdverového kupé s platformou MQB podľa Vahlanda ukazuje nový dizajnový koncept, v ktorom budú formované budúce modely značky Škoda. To nutne neznamená, že automobilka z Mladej Boleslavi zaradí presne taký istý model aj do sériovej výroby.

Screen Shot 2014-03-03 at 19.43.44.pngScreen Shot 2014-03-03 at 19.44.02.png
Na úvod prezentácie Škody vošiel na pódium Popular Monte Carlo, potom sa zo zelenkavého šera vynoril koncept Škoda VisionC

Škoda VisionC má pod kapotou motor 1.4 TSI, upravený pre prevádzku na zemný plyn.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY