vytisknout velikost písma Škoda ukázala prvú oficiálnu fotku novej Fabie

Škoda ukázala prvú oficiálnu fotku novej Fabie

Áno, toto je všetko. Nič viac zatiaľ vidieť nesmieme. Automobilka Škoda robí s predstavením nového modelu Fabia skutočne veľké drahoty. Kým konkurenčné nové modely Hyundai i20 i Mazda2 už poznáme zo všetkých uhlov, z novej Fabie vidíme zatiaľ len svetlo s diódami a kus masky chladiča.

nova fabia.jpg

Fotografiu automobilka zverejnila na svojich medzinárodných facebookových stránkach. Predpokladáme, že bude takto pokračovať v postupnom odhaľovaní detailov novej Škody Fabia až do autosalónu v Paríži, kde sa novinka predstaví verejnosti.

Čo uvidíme nabudúce? Pokrievku na kolesá? Radiacu páku? Strešné anténu? No, aspoň budeme mať o čom písať. Už vidíme ten titulok: "Škoda ukázala strešnú anténu novej Fabie. Bude prijímať signál pre rádio." Ale dosť bolo srandy, toto je vážna vec a česká automobilka tradične odhaľuje modely veľmi pozvoľna a opatrne. Napriek tomu sa jej nie vždy podarí všetko utajiť, ako v prípade tretej generácie Octavie.

Čo už vieme?

Škoda však predstavila kompletnú paletu motorov pre novú Fabiu, takže vás odkážeme na predtým uverejnený článok, v ktorom sa dozviete všetko dôležité vrátane spotreby paliva. Len ešte pripomenieme, že bude aj verzia Combi a že sa nepočíta so športovým modelom RS, ktorý sa zle predával. Praktické MPV Roomster sa síce možno nástupcu dočká, ale zrejme vyjde na úplne inom technickom základe. Údajne bude príbuzné s Volkswagenom Caddy.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY