vytisknout velikost písma Škoda Superb dostala 353 koní. Zvládne maximálku cez 260 km/h

Vrcholná Škoda Superb má 280 koní, pohon všetkých kolies na prevodovku DSG. Spoločnosť Shift ponúka 353 koní na 448 Nm.
Škoda Superb dostala 353 koní. Zvládne maximálku cez 260 km/h

Najrýchlejšie prevedenie Škody Superb osadené preplňovaným benzínovým dvojlitrom disponuje parametrami 206 kW (280 k) a 350 Nm. V kombinácii s pohonom všetkých kolies a dvojspojkovou prevodovkou DSG to znamená jediné: Superb 2.0 TSI 4×4 DSG je najrýchlejšou produkčnou Škodou, akú ste si kedy mohli zaobstarať. Ale ak vám to nestačí, riešenie nájdete napríklad aj od spoločnosti Shift.

Belgický úpravca pripravil decentný tuning motora, kedy záujemca dostane iba preprogramovanú riadiacu jednotku. Výsledok je však pomerne zaujímavý, pretože váš Superb 2.0 TSI ponúkne po úprave podľa meraní spomenutej spoločnosti 260 kW (353 k) a 448 Nm. Presnejšie údaje týkajúce sa dynamiky nie sú k dispozícii, však takto vylepšený Superb je údajne schopný ísť viac ako 260 km/h.

Za celkom slušnú porciu výkonu navyše si belgický úpravca naúčtuje 672 eur. V rámci ďalšieho príslušenstva si svoj Superb môžete nechať osadiť napríklad aj športovým vzduchovým filtrom za 85 eur.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY