vytisknout velikost písma Škoda Superb Combi je tu! V základe zvládne 660 litrov

Škoda Superb Combi je tu! V základe zvládne 660 litrov

V septembri tohto roku prebehne výstavná premiéra novej Škody Superb v prevedení kombi a ešte v tom istom mesiaci odštartuje predaj tejto mladoboleslavskej novinky, ktorú automobilka dnes už odhalila na prvej niekoľkokusovej sérii fotografií. Ako sa vám nový Superb Combi páči?

O faktických údajoch sa toho zatiaľ v tlačovej správe veľa nedočítate. Škoda sľubuje najlepší priestor v segmente a prirodzene aj batožinový priestor z kategórie "sen každého chalupára". Jeho základný objem je 660 litrov, ak sklopíte zadné operadlá, dostanete sa skoro až na dva metre kubické. Teda presne povedané na objem 1950 litrov.

Že s priestorom nebude bojovať ani posádka, to už vieme. Na rozdiel od základného liftbacku, ktorému sme namerali od zadného sedadla po strop 99 cm, ponúkne kombík viac miesta pre hlavu zadných cestujúcich. Škoda sľubuje v tlačovej správe 1001 mm.

Na konkrétne technické údaje si musíme ešte počkať, ale nedá sa predpokladať, že by na tom bol kombík po stránke motorov a prevodoviek inak, než tomu je v liftbacku.

suprb_1.jpgsuprb_2.jpgsuprb_3.jpgsuprb_4.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY