vytisknout velikost písma Škoda Superb Combi 2.0 TDI dostala 210 koní a 435 Nm

Škoda Superb Combi 2.0 TDI dostala 210 koní a 435 Nm

Modernizovaná Škoda Superb sa dočkala nadštandardnej starostlivosti od nemeckej spoločnosti OK-Chiptuning. Inak povedané, komu by prišla bežná verzia málo výrazná, ten si môže nechať svoj ​​Superb riadne vylepšiť. Ako napovedá názov spoločnosti, tým hlavným je zvýšenie výkonu motora.

Bavíme sa o dvojlitrovom TDI so štandardnými parametrami 170 koní a 350 Nm. Približne za 600 € vám OK-Chiptuning naladí naftový štvorvalec na 210 koní a 435 Nm. Ak túžite po automatickom DSG, pripravte si navyše ešte zhruba 200 €, čo je suma, ktorú je potrebné vynaložiť na adaptáciu automatu na vyšší krútiaci moment.

Necelých 1 200 € stojí nastaviteľný podvozok H & R, upravené stabilizátory potom vyjdú na 450 €. Podľa hesla kolesá robia auto pridali ľudia od OK-Chiptuning dvadsaťpalcové disky z Audi A6 obuté do pneumatík Pirelli 235/35 ZR20 Z Nero.

Vylepšený Superb potom dostal navyše aj fólie na karosérii. Lepšie ako ďalšie popisovanie poslúži priložená fotogaléria. Tak teda, ako sa vám výsledok páči?

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY