vytisknout velikost písma Škoda Superb Combi 2.0 TDI dostala 210 koní a 435 Nm

Škoda Superb Combi 2.0 TDI dostala 210 koní a 435 Nm

Modernizovaná Škoda Superb sa dočkala nadštandardnej starostlivosti od nemeckej spoločnosti OK-Chiptuning. Inak povedané, komu by prišla bežná verzia málo výrazná, ten si môže nechať svoj ​​Superb riadne vylepšiť. Ako napovedá názov spoločnosti, tým hlavným je zvýšenie výkonu motora.

Bavíme sa o dvojlitrovom TDI so štandardnými parametrami 170 koní a 350 Nm. Približne za 600 € vám OK-Chiptuning naladí naftový štvorvalec na 210 koní a 435 Nm. Ak túžite po automatickom DSG, pripravte si navyše ešte zhruba 200 €, čo je suma, ktorú je potrebné vynaložiť na adaptáciu automatu na vyšší krútiaci moment.

Necelých 1 200 € stojí nastaviteľný podvozok H & R, upravené stabilizátory potom vyjdú na 450 €. Podľa hesla kolesá robia auto pridali ľudia od OK-Chiptuning dvadsaťpalcové disky z Audi A6 obuté do pneumatík Pirelli 235/35 ZR20 Z Nero.

Vylepšený Superb potom dostal navyše aj fólie na karosérii. Lepšie ako ďalšie popisovanie poslúži priložená fotogaléria. Tak teda, ako sa vám výsledok páči?

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY