vytisknout velikost písma Škoda Superb Combi 2.0 TDI dostala 210 koní a 435 Nm

Škoda Superb Combi 2.0 TDI dostala 210 koní a 435 Nm

Modernizovaná Škoda Superb sa dočkala nadštandardnej starostlivosti od nemeckej spoločnosti OK-Chiptuning. Inak povedané, komu by prišla bežná verzia málo výrazná, ten si môže nechať svoj ​​Superb riadne vylepšiť. Ako napovedá názov spoločnosti, tým hlavným je zvýšenie výkonu motora.

Bavíme sa o dvojlitrovom TDI so štandardnými parametrami 170 koní a 350 Nm. Približne za 600 € vám OK-Chiptuning naladí naftový štvorvalec na 210 koní a 435 Nm. Ak túžite po automatickom DSG, pripravte si navyše ešte zhruba 200 €, čo je suma, ktorú je potrebné vynaložiť na adaptáciu automatu na vyšší krútiaci moment.

Necelých 1 200 € stojí nastaviteľný podvozok H & R, upravené stabilizátory potom vyjdú na 450 €. Podľa hesla kolesá robia auto pridali ľudia od OK-Chiptuning dvadsaťpalcové disky z Audi A6 obuté do pneumatík Pirelli 235/35 ZR20 Z Nero.

Vylepšený Superb potom dostal navyše aj fólie na karosérii. Lepšie ako ďalšie popisovanie poslúži priložená fotogaléria. Tak teda, ako sa vám výsledok páči?

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY